Jumaat, 17 Jun 2011

07 di lumut - Google Blog Search

07 di lumut - Google Blog Search


MieZa yAnG SuKa MaKan: Team building <b>di Lumut</b> (Part 3)

Posted: 02 Jun 2011 05:30 AM PDT

Ini paksaan supaya korang baca setiap post aku….hahaha gelak jahat….
Perjalanan hari pertama daripada tempat team building sehingga ke pantai syawal…
Mula-mula kayak, perasaan cuak memang ada lah dalam jiwa…weih..aku nie Nampak je ganas, tapi hati aku kecik..haha ye lah, nak pusing tengok orang belakang pon takut weih…aku gila skema pandang depan jer, kayuh dan kayuh…
Gambar aku atas kayak pon tak banyak, sikit-sikit jer…kalau ada pon nampak sikit jer, tak senyum lak tue,,,aku duk jauh lar dengan cameraman @ ijat, maka atas kayak tengah laut, aku ialah bukan gadis lensa…peace!!

Perasaan atas kayak??
Takut kalau kayak terbalik, (cet, entry lepas baru angkat-angkat kening sebab dah buat rescue, haha) lagi-lagi masa bot atau ferry lalu, masa tue air laut dah tak tenang dah, ombak sana sini, beralun-alun kayak…buat-buat berani jer…nak minum air pon takut kayak terbalik….haha kelakar bila teringat balik…ada sekali ferry pulau pangkor lalu, kitorang kena berhenti untuk bagi laluan kat ferry tue…takut nya masa tue, takut ferry langgar kayak kitorang….kalau langgar? terbalik lah kitorang…

Atas kayak fikir positif jer, "kayak takkan terbalik" tue je aku pikir…
Ada yang paling ketara, member aku sorang nie, dalam kelas dia lah hero, banyak cakap, loyer buruk segala nya bagi kat dia lah tapi atas kayak dia lah yang paling DIAM…hehe


Journey kitorang untuk sampai ke pantai syawal mengambil masa dalam 2 jam…tak ingat lah dalam berapa kilometer, hari tue ada tanya instructor tapi dah lupa =P maaf kan saya…
Sampai lah kami ke Pulau Syawal…….

Bersambung….

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan