Selasa, 7 Jun 2011

07 di teluk batik - Google Blog Search

07 di teluk batik - Google Blog Search


Gathering Blogger Perak <b>di Teluk Batik</b> Pula — Blogger, Blogging <b>...</b>

Posted: 04 Jun 2011 08:59 PM PDT

Entri kali ni sebenarnya satu entri yang menunjukkan rasa puas hati aku pegi ke satu gathering yang dianjurkan oleh ahli Blogger Perak yang rasanya baru aku join..tak sampai setahun lagi..Group ni memang best. Aku amat suka dengan event yang santai, dan tak menyesakkan kepala apabila datang gath..tujuan aku datang sebab nak rilekkan minda, sambil kenal-kenal dengan ramai lagi blogger yang ada di negeri Perak ni.

Walaupun aku baru, Alhamdulillah mereka ini mengalu-alukan blogger-blogger dari Perak yang nak join..memang best sesangat.

Ok lah, aku datang Teluk Batik ni naik kereta bersama Ruzz Ezanie, Faiz, Ros Anisza bertolak ke sana lebih kurang pukul 8.00++..Ruzz drive, so aku dapat rilek kat dalam keter..(mengantuk siangya..hahaha)..setelah mengalami kebuluran yang amat sangat, maka kami berhenti kat restoran mamak kat Manjung mengisi perut yang kosong ni (walau ada yang dah makan..lapar gak..)

Setelah sampai, mereka semua pun dah ada..so aku pun tengok je depa siap-siap..pasal aku memang taktau nak siap-siap apa yang patut..so aku capai kamera, dan aku pun mulakan snap sana, snap sini dan aku bersama blogger UTP yang lain senyap-senyap ke pantai untuk snap gambar-gambar yang cun melecun…hehee..

Lama juga la kami menunggu makanan siap..lapar, dahaga tu usah cerita la kan..dahaga paling ketara, sebabnya cuaca amat panas dan air plak lambat dibuat..nasib baik la blogger girls ni rajin buat air..elok je setel buat air..semua pakat serbu..kemudian kami pun tunggu lagi dengan penuh sabar (tanda orang beriman) lauknya untuk dimakan iaitu ayam…yess…ayam yang dimasak oleh blogger Amirul Abu yang ala-ala chef Wan masak di dapur..sambil ditolong oleh mereka-mereka yang macam pandai masak..hahhaa..

Setel je, ada plak sesi pecah ais (ice breaking) yang menampilkan ramai gak ar blogger baru..owh..ni la dia…bla bla bla..

Lepas tu kami mandi-manda dengan riangnya sebab menunggu lama sangat nak mandi sampaikan tak sedar kehadiran kami diperhatikan oleh sang obor-obor yang amat berminat dengan Pisyek..lalu bagi satu love bite..Pisyek dikerjakan ke bilik rawatan berhampiran dan tiada lagi Pisyek selepas kejadian tersebut..hahhaaha

Lebih kurang pukul 5.40++ kami bersiap untuk sesi photoshoot dan ramai gak la yang bertuah dapat gambar best dari aku..semuanya akan diupload ke group Blogger Perak nanti…so nak tengok gambar-gambar? Jom tengok berapa gambar best kat bawah..

snap gambar lepas abih mini photoshoot…hehe

Aksi ni aku takde sebab lupa bawak tripod punya pasal..lau tak, aku ada gak…aiseh..

Antara blogger girls yang hadir..

Pose blogger boy yang ada..macho si Jackie tu..hahaha

Rasanya cukup la kot gambar yang ada ni..yang lain-lain sila lihat kt Group Blogger Perak ye..

Popularity: 57% [?]

Related posts:

  1. Gathering Blogger Perak 2011 Happening!
  2. Blogger Dari Perak, AWAS!
  3. Bagaimana Nak Jadi Blogger Yang Hensem?
  4. Hidup Seorang Blogger
  5. Blogger Kah Anda?

Written by reezluv

reez merupakan seorang blogger yang suka berkongsi pengetahuan melalui blognya. Suka bersosial dikalangan blogger dan juga amat peramah. Hobinya adalah fotografi,graphic design dan banyak lagi. Lawati juga blog fotografi beliau di Fotocinta

Tagged as:  · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan