Selasa, 28 Jun 2011

07 di trolak - Google Blog Search

07 di trolak - Google Blog Search


Pelajar Terbunuh Dalam Kemalangan <b>Di Trolak</b> | MyNewsHub (BM)

Posted: 25 Apr 2011 09:23 PM PDT

IPOH – Seorang pelajar terbunuh apabila motosikal yang ditunggangnya terbabit dalam kemalangan dengan sebuah lori di Jalan Besar, Felda Trolak Selatan, Slim River pada Isnin.

Muhammad Bazli Zuhaili Sharuddin, 15, pelajar Sekolah Menengah Trolak Selatan yang cedera parah di kepala meninggal di Hospital Slim River.

Ketua Polis Trafik Negeri, Supt Wan Abdullah Ishak berkata kemalangan itu berlaku pada pukul 5 petang.

"Kejadian berlaku ketika mangsa dalam perjalanan pulang ke rumahnya apabila motosikalnya terlanggar tayar kiri lori di hadapannya ketika hujan lebat," katanya.

Dalam kejadian di Tapah pula pada 2.15 petang semalam, seorang warga emas Orang Asli Pang Ensif a/l Yusof, 64, terbunuh selepas terbabit dalam kemalangan dengan sebuah kenderaan pacuan empat roda di Jalan Ayer Kuning-Tapah.

Mangsa dikatakan dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Ayer Kuning apabila dirempuh dari belakang oleh kenderan terbabit yang hilang kawalan selepas kedua-dua tayarnya dikatakan meletup.

Mangsa yang mengalami cedera parah meninggal dunia di tempat kejadian.

Wan Abdullah berkata seorang lagi penunggang motosikal turut terbunuh semalam selepas terbabit dalam kemalangan dengan sebuah lori di Km 4 Jalan Beruas-Ayer Tawar, Manjung.

Mangsa ialah Shaiful Azlan Zakaria, 30, dari Kampung Tualang, Beruas yang terbabit dalam kemalangan pada pukul 1.05 petang.

"Kejadian berlaku ketika mangsa keluar dari satu simpang empat lalu terlanggar tayar belakang sebuah lori menyebabkan mangsa tercampak di atas jalan raya dan meninggal dunia di tempat kejadian," katanya. – BERNAMA

Berita Berkaitan:

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan