Rabu, 22 Jun 2011

di negeri perak - Google Blog Search

di negeri perak - Google Blog Search


<b>Negeri Perak</b> | DrSinga&#39;s Blog

Posted: 12 Jun 2011 03:21 AM PDT

.

.

.

.

Perak adalah sebuah negeri di Malaysia

Kami ke luar negeri jer…

belum ke luar negara lagi …

Kami ke Perak

Kami ke Pantai Remis Perak

Ada juga Pantai Remis Selangor ,  ya Kawan-Kawan

Kami ke Kerja Kawin kawan EncikAbdul

Encik Ahmad Fedtri …

.

Kami ikut jalan ' tepi pantai '

Kami jumpa Kuala Selangor .. Teluk Intan .. dan terus ke utara

Kami jumpa Kampung Lekir .. Kampung Koh .. Segari ..

Kami jumpa Teluk Rubiah.. Teluk Batik … Teluk Senangin

.

Banyak tempat  (saya mintak EncikAbdul berhenti dan dia berhenti … Saaaayang EncikAbdul … ) kami berhenti dan makan dan ambik gambar

.

.

.

kawan EncikAbdul itu sangat puitis .. dan penulis lirik lagu

Semasa dalam perjalanan .. kami dengar salah satu lagu nya di radio

Liriknya lebih kurang gini …

.

saya suka …

puitis …

Yang tulus ikhlas
Ingin sesekali dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sesekali jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

.

.

.

.

Saya juga jumpa kawan saya di sana

Gadis Bunga

Siapa ??!! tanya EncikAbdul …

Gadis Bunga …

Siapa ..?? Bunga ??!!

Aiyoooooo…..

Kawan Blogger saya lah Bang ….

.

.

Nota kaki kanan :

Don wori EncikFirdaus …

Saya ingat anda …

Nama anda sentiaaaaasa di dalam top of the list FM saya bila saya ke Luar Negara nanti

Sibbbb baik Pantai Remis ini tiada FM yang saya jumpa …

saya sokong hobi baru anda ini …

:)

.

.

.

.

.

.

saya rasa saya nak enter frame lah ….

0.000000 0.000000

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan