Rabu, 20 Julai 2011

07 di teluk batik - Google Blog Search

07 di teluk batik - Google Blog Search


rathiqahazmirarosli: Kenangan <b>di teluk batik</b>:)

Posted: 13 Jun 2011 03:45 AM PDT


Dengan penuh semangat aku nak mengupdate tentang percutian aku bersama geng geng ditempat praktikal aku.Dah lama rasanya aku tak keluar beramai ramai yang terdiri daripada perempuan je semua.Dah la baik baik semuanya.hehe Aku sorang je tak bape nak baik.sobsobsob

Ok plannya nak bertolak pukul 8 pagi.Tapi macam biasa orang melayu kacukan korea mestila lewat dalam beberapa jam.hehe Bertolak dalam 8 lebih la.

Tibe tibe dalam perjalan kereta buat hal kot.Dan kereta itu adalah kereta aku.Ehem ehem aku drive okeh.

Rupanya kompresor pe jadah tah.Hari langsailah duit apak aku sebanyak lima latut linggit wooo.Aku mase tu cuak kot tapi tak nanges ar.Apa barang nanges.Haruslah gelak kan.hahaha

Tapi alhamdulillah berkat doa kami sekeluarga,cewah sampai jugak kiteorang didestinasi dalam pukul 10 lebih.Fes time kot aku drive jauh.hehehe Tepuk tangan sambil hentak kaki sikit untuk aku.heh

Port baik punya.Angin sepoi sepoi.Perghhh mantoppp

Lepas dah tak nak mandi,aku dengan nabilah pergi shoping baju jap.Dengan basah basah camtu kiteorang redah je.

Ok lepas tu kiteorang jalan jalan jap,amik amik gambo dan berangakat pulang.Sebelum tu singgah UTP ingatkan ada expo rupanya nan ado.huhu Tapi okla gak,merasa la gak aku masuk UTP tu kan.hehe

Alhamdulillah kiteorang sampai umah nabilah dan faiezah pukul 7 lebih.Duk golek golek sambil tunggu nabilah hidang makan malam.Dalam 9 lebih aku beransur pulang.

Bestt gileeeeeeeeeeerrr okeh.Tak tahu nak cakap camne.SAYANG gila kat korang.hehehe

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan