Selasa, 9 Ogos 2011

07 di tapah - Google Blog Search

07 di tapah - Google Blog Search


Kemalangan Maut <b>di Tapah</b> : Isteri seorang anggota polis PGA antara <b>...</b>

Posted: 02 Aug 2011 05:46 AM PDT

No of View :318

Isteri seorang anggota polis Pasukan Gerak Am (PGA) adalah antara dua yang maut dalam dua kemalangan di Tapah semalam dan hari ini.

Ketua Polis Daerah Tapah Supt Roslan Bek Ahmad berkata Normala Abdullah, 39, terbunuh apabila dirempuh sebuah kereta yang terbabas ketika menunggu bas dalam kejadian di Km 64 Jalan Ipoh-Kuala Lumpur.

Kejadian berlaku kira-kira 6.45 petang semalam apabila kereta Perodua Kancil yang dipandu pelajar lelaki berusia 20 tahun gagal dikawal dan merempuh Normala yang berdiri di tepi jalan, katanya ketika dihubungi hari ini.

Katanya suami Normala adalah anggota PGA yang bertugas di Bidor.

Dalam satu lagi kemalangan, seorang pemandu lori maut apabila kenderaan yang dipandunya terbabas dan melanggar penghadang jambatan di Km 73 jalan yang sama, sebelum terbalik.

Kejadian berlaku kira-kira 11.15 pagi tadi ketika Anuar Abdul Aziz, 43, yang memandu bersendirian dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Bidor.

Anuar maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala dan badan selepas tesepit di bawah lori, katanya. -BERNAMA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Anak Seberang: Kisah Doktor PAS <b>Di Tapah</b> Yang Buka Klinik <b>...</b>

Posted: 02 Aug 2011 12:30 AM PDT

AS bawakan emel yang diperolehi dari APC tentang seorang doktor PAS yang membuka klinik di Tapah yang pernah menjadi calon bertanding DUN di Parlimen Tapah pada PRU2008 tempohari. Doktor PAS ni didakwa menjual pil khayal di premisnya dan menjual kepada orang Islam terutamanya.

Dihari baik, bulan baik ini AS tanpa sebarang tuduhan atau dakwaan menyerahkan sendiri kepada para pembaca untuk menilaikan kebenaran perkara ini sendiri.


"Ni aku nk sembang sikit pasal si calon PAS kat kawasan Tapah ni.Dia ni Doktor,ada klinik kat Tapah.

Okay, berkenaan doktor tu dia ni memang kuat Pas kat area Tapah ni semua dok hormat kat dia apsal dia PAS je pun tapi disebaliknya orang Melayu Islam sendiri kat Tapah tak tau yang dia kat Klinik dia dok jual "kodek" dengan "nospan".Ala kira pil khayal jugak ah dulu femes dok kuar kat TV3.

Masalahnya dia dah tau benda tu tak elok tapi lagi dia mau jual kat orang Melayu terutamanya,orang yang beli tu pun banyak gak kawan-kawan aku.Memang rosak habis ah.
Aku tak tau nk buat macamana bagi dia ni kantoi.Aku dah sampai tahap tak leh terima dah apa dia buat tu.

Kalau korang rasa-rasa ada idea macamana nk tolong aku ni bagus jugak biar rakyat tau dia ni mcm mna.PAS konon,haktuihh.
Okay lah,tu je aku nk cerita sebab dah tak tau kat mna lagi nk cerita benda ni.Assalamualaikum - alel lela"

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

pencolor: Kembar Upin dan Ipin <b>di Tapah</b>?

Posted: 05 Aug 2011 01:49 AM PDT

Fuhh !!! hengat kat TB je ada Upin dan Ipin. Hengat Tapah aku takdak ka? Tapi ni versi len la. Versi OA la. Wahaha !!! tapi yang paling kelaka bila aku nengok gelagat dieorang.
 Yang budak ada rambut tu ala2 ada sifat bertanggungjawab la. Wehh siap pegang okeh budak si botak ni. Fine !!! dia macam taiko sangat ke nak protect budak butak tu?? Tapi tang tu lah yang kelaka nya. Haha dieorang memang best friend gamaknya. Nak g toilet siap berpeluk2 okeh. Sila jangan nak fikir di luar batasan okeh. Bulan pose nih. Sila jernihkan pemikiran anda. Dieorang idoklah ala2 ke-gay-an hitu tapi kawan2 la derr.

Kalau dalam kelas tuh memang nak duk sebelah2 la kan. Adhoii !!! paling comel ke? Ahh layan kan aje. Dah tu je stok yg hado. Asal boleh je lah. Penghibur luka lara den. Tapi yang si botak ni agak shy2 cat la. Kalau aku nanye petai ada ke idok yang duk menjawab budak yg ada rambut ni. Mula la kan aku pun nak tunjuk taiko aku pulak


 "kamu ni bisu ke ? tak pun lupa bawak mulut g sekolah ari ni? "


 huh aku pun kuarlah ayat macam bagus kan. Tapi memang funny la dieorang ni. Sweet je aku tengok. Pendek pun macam kartun Upin Ipin tuh. Wahah !!! mereka sudah year 4 kot. Seharusnya sudah sama tinggi ngan aku kan. Tapi tu  lah dia, terbantut gamaknya macam cikgu eah.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan