Sabtu, 24 September 2011

07 di kamunting - Google Blog Search

07 di kamunting - Google Blog Search


GATHERING RAYA SMK <b>DI KAMUNTING</b>!!!!!!

Posted: 11 Sep 2011 08:13 AM PDT

      Pada raya ketiga yang lalu, aku pergi ke Kamunting untuk hadiri Gathering Raya SMK yang bertempat di rumah salah seorang bekas pelajar, Nora Kassim . Perjalanan aku bermula selepas maghrib dari Kuala Kangsar ke Taiping melalui Highway PLUS. Alhamdullillah tak ada JAMMED berlaku tapi masa dari Taiping ke Kamunting punya lah teruk JAMMED, nasib baik jenis boleh gerak...kalau tak mungkin aku sampai, majlis tu pun tinggal kerusi dan meja aje la....hehhee

         Aku sampai hampir 9 malam, kira dah ramai masa tu...kawan lama semua ada, yang tak ada tu nak buat macam mana, beraya rumah mertua la tu...hehehhe
     

    Bila jumpa kawan lama, ada la cerita lawak dan cinta monyet semua keluar...mau tak terbahak aku bila dengarnya...nasib baik aku pindah awal, kalau tak aku pun terbabit..







          Majlis habis dekat pukul 1 pagi, sebelum tu diorang bantai cerita hantu kat Bukit Berapit, Aku apa lagi time balik pandu kereta pasang lagu kuat dan nak dijadikan cerita, time dah sampai Bukit Berapit, radio boleh tak ada siaran....aku tanya si Nora, memang berlaku macam tu jika lalu situ di malam hari.....first time kena kat aku ni...Misteri Nusantara...
THE JOURNEY CONTINUE......

Gambar2 Sekitar Ceramah Ybhg. Mohd Sabu Timbalan Presiden <b>...</b>

Posted: 09 Sep 2011 05:00 AM PDT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan