Ahad, 12 Februari 2012

07 di pengkalan hulu - Google Blog Search

07 di pengkalan hulu - Google Blog Search


TEMPURUNG PECAH: 7:23 petang <b>di Pengkalan Hulu</b>

Posted: 19 Aug 2011 06:29 AM PDT

Aku masih berada di sini. Pengambaran filem Rentaz aku berjalan lancar walaupun pelbagai batu menimpa di kepala. Kehadiran Dewa aka Cik Purnama menemani aku di set banyak membantu kewarasan aku. Gambar yg aku upload ini adalah permandangan di hadapan hotel aku yang aku tinggal untuk 3 minggu ini. Best hotel ni. Sebab lonely seperti aku.

Filem RENTAZ ini adalah sebuah cerita yang aku adunkan keglameran dunia motor berkuasa tinggi dengan elemen spiritual menjanjikan satu imej yang lain dari norma aku. Ianya bertenaga dan gerun. Gerun kerana unsur kehidupan di alam mati kuat aku pamerkan. Peringatan untuk aku juga.

Ianya mengisahkan anak-anak muda yang suka akan kehidupan mengembara ke alam barzakh. Atau halusinasi di alam koma?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan