Rabu, 7 Mac 2012

07 di padang rengas - Google Blog Search

07 di padang rengas - Google Blog Search


DPPK PDG <b>RENGAS</b>: PAS TEMBUSI KUBU KUAT UMNO <b>DI</b> KG <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2012 08:59 AM PST

Ucapan Aluan daripada Ustaz Iskandar (Ketua Cawangan Pas)
Ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Amrah (Bendahari Dewan Pemuda Pas Kawasan Pdg. Rengas)
Dr. Azalan bersama penduduk tempatan yang hadir
Dr Azalan menyampaikan sumbangan kepada yang memerlukan




Tahniah kepada penubuhan cawangan Pas yang baru di Kg. Chegar Galah. Kawasan yang menjadi antara kubu kuat UMNO kini berjaya ditembusi. Di samping berjaya menubuhkan jawatankuasa penaja Pas Cawangan Chegar Galah, ianya diserikan lagi dengan program Majlis Sambutan Maulidur Rasul.
Majlis dimulakan dengan mesyuarat jawatankuasa penaja cawangan. Diikuti dengan dengan tazkirah dan solah Asar berjamaah di masjid Kg. Chegar Galah. Seterusnya ceramah Maulidur Rasul diadakan di Dewan Orang Ramai, Kg. Chegar Galah yang disampaikan oleh Al- Fadhil Ustaz Amrah (Bendahari Dewan Pemuda Pas Kawasan Padang Rengas)
Majlis diteruskan dengan penyampaian sumbangan kebajikan kepada penduduk tempatan yang disampaikan oleh Dr. Azalan Radzi (Naib YDP Pas Kawasan Padang Rengas).
Majlis di akhiri dengan jamuan minum petang sambil diserikan dengan alunan nasyid oleh anak- anak tempatan di Kg. Chegar Galah.
Kini penduduk tempatan mula sedar tembelang sebenar pimpinan UMNO apabila penyalahgunaan kuasa dan kerakusan pimpinan UMNO membina kekayaan sendiri mula terserlah.
Bermula dengan isu pemberian tanah yang pernah disiarkan oleh akhbar Sinar Harian, penyelewengan hasil di tanah wakaf oleh pimpinan UMNO dan bermacam- macam lagi penyelewengan yang telah membuka mata penduduk tempatan.
Tahniah penduduk Chegar Galah yang tidak lagi sanggup diperbodohkan oleh UMNO/ BN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan