Jumaat, 11 Mei 2012

07 di bukit merah - Google Blog Search

07 di bukit merah - Google Blog Search


Mandi-manda <b>di Bukit Merah</b> Laketown!!! - CIK JATT&#39;S DIARY

Posted: 07 May 2012 09:23 AM PDT

dah lama sebenarnya aku teringin nak bawak anak2 g Waterpark, akhirnya tercapai jugak hajatku Sabtu lepas. kali ni, kitorang g dengan adik ipar aku n family kecik dia. at first plan nak bawak MIL and adik ipar aku yang paling kecik tu, tapi sekali adik ipar aku kena pergi sekolah pulak. jadinya, diorang tak dapat ikut. then, kitorang bawak tok jer la join sekali.

kitorang kuar rumah dalam pukul 8.30 pagi macam tu, pekena roti canai kat kedai mamak dulu. then 9.30 baru gerak dari Penang. lama giler breakfast:)

tak lama sangat perjalanan nak g Bukit Merah tu, dalam setengah jam jer. tapi disebabkan tahap pemanduan cik abang ku yang ala2 Formula One tu, aku rasa tak sampai setengah jam pun dah sampai dah. sampai jer cik abang terus g beli tiket. disebabkan aim kitorang memang nak terjun dalam Waterpark jer, takdela kitorang g beli tiket yang package macam2 tu. harga tiket untuk masuk Waterpark dewasa RM 25, kanak-kanak RM 20 and warga emas RM10.

nenek dan dua cicitnya yang dah tak sabar nak terjun swimming pool


ok, kakak confirm kena bayo.....

Irfan cun-cun 90 cm. selamat duit mama:)

belum masuk lagi dah main air

sesi memanaskan badan sebelum terjun swimming pool. layannnnn

posing sakit pinggang dari mama:)

ok, pakai ni dulu, baru boleh masuk
next entry, kita layan gambar bermandi-manda pulak k:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan