Rabu, 13 Jun 2012

07 di slim river - Google Blog Search

07 di slim river - Google Blog Search


Oh My Stupid Life: Singgah <b>di</b> Hospital <b>Slim River</b>

Posted: 15 Apr 2012 10:51 AM PDT

Minggu lepas aku singgat sat antar wifey aku tengok nenek sedara dia masuk wad dekat Hospital Slim River. So aku tunggu dia dan mak mertua aku la pegi tengok kat wat. Aku ni lepak la jap sambil dukung anak kesayangan aku ni sambil tengok2 keindahan hospital tu. Ni antara gamabr hospital ni.


Bagi aku hospital ni boleh tahan gak. Luas tak busy pun macam hospital tempat aku kerja tu. Maklum la ni kat area luar bandar kan tapi seronok la staff hospital ni sebab patient pun tak ramai. Parking pun banyak kosong. Alangkah seronok kalo aku dapat kerja dekat hospital macam ni kan.

Gambar diatas aku amek dekat ruang legar pintu masuk dia.. Banyak gak sijil-sijil dan pingat hospital ni dapat.

Gambar diatas adalah pintu masuk hospital amek sebelah dalam..This hospital really cool..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan