Isnin, 5 November 2012

07 di gerik - Google Blog Search

07 di gerik - Google Blog Search


Newsflash : OCPD <b>Gerik</b> educated that in England 75% suspects <b>...</b>

Posted: 04 Nov 2012 07:05 PM PST

Sponsor a candidate for Hindraf & HRP Project 7/14 Focus Selangor @ 13th General elections expected in December 2012. Pathmarajah & Co. Chartered Accountants - Maybank Acct No. : 514075011112 - "You Must Be The Change You wish To See In The World" ~ Gandhi - Follow us on www.hindraf.org , Twitter - HINDRAF1 or Facebook Hindraf Support Group.

Gambar-gambar kecoh Kembara Oren <b>di</b> Felda Lawin Selatan, <b>Gerik</b>

Posted: 05 Nov 2012 05:52 AM PST


Kembara Konvoi Oren Selamatkan Felda yang berlangsung Sabtu lalu, mendapat tentangan daripada pihak yang bimbang akan warga Felda mendapat maklumat terkini mengenai perkembangan semasa Felda dan negara.

Konvoi Oren ini yang dipimpin oleh Tuan Haji Razman Zakaria, pada mulanya dapat dilangsungkan dengan jayanya tanpa sebarang gangguan di Felda Lawin Utara. Namun begitu, apabila menuju ke Felda Lawin Selatan, sekumpulan anggota Rela dan anak-anak muda menyekat kemasukan peserta-peserta konvoi ini ke dalam kawasan Felda tersebut.

Tercetus sedikit huru hara dan keadaan yang tegang apabila kumpulan ini berkeras untuk menghalang Konvoi Kembara Oren daripada memasuki kawasan Felda mereka.

Saya menerima kiriman gambar-gambar sewaktu kejadian Sabtu lalu melalui laman Facebook untuk dikongsikan bersama anda.






















Maklumat daripada rakan yang berada ditempat kejadian, akhirnya peserta konvoi Kembara Oren berjaya juga memasuki kawasan Felda Lawin Selatan ini untuk mengedarkan risalah apabila Haji Razman memberikan kata-kata penutup beliau, "Kamu punya orang kamu dan kami punya orang kami, jika kamu sanggup menjual kami juga sanggup membeli".

P/S: Wa dah kate bro, Haji Razman tu WWE bro, jangan main-main dengan dia bro, sekali dia Smackdown ko bro, bole patah riuk ko bro, wa cakap luuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan