Sabtu, 1 Disember 2012

07 di ipoh - Google Blog Search

07 di ipoh - Google Blog Search


cOraT cOret NusHA : Durian Pancake / Durian Crepe <b>di Ipoh</b>

Posted: 05 Nov 2012 04:32 PM PST

Aku tak sure durian pancake dan durian crepe adalah 2 nama yang sama dan rasa yang serupa. Tapi disebabkan aku tergoda dengan durian crepe orang lain, maka ku cari gak ala-ala gitu. Dan ia ada di sekitar office aku. Suka suka.
Lokasi : Sweet Chat Cafe, AEON Station 18
Lot G61 No 2 Susuran Stesen 18, Ipoh, Perak

Harga : RM 8.90 untuk 3 pcs


Yang gambar ke 2 korang yang duk area Ipoh, Batu Gajah dan kawasan berdekatan boleh order pada Sis Lyiana Tamiza. Aku sendiri belum try tapi ini aku jumpa dalam fb ya. Nampak lebih menyelerakan dari gambar pertama. Nyummmy!
# Oh ya, aku ada terbaca resepinya, nampak simple. Bagi yang tak gemar durian boleh gantikan dengan jagung manis. Menarikkan?

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan