Ahad, 24 Februari 2013

07 di tanjung rambutan - Google Blog Search

07 di tanjung rambutan - Google Blog Search


nurul izzah ni patut masuk <b>tanjung rambutan</b>!!! - Semut Hitam

Posted: 23 Feb 2013 10:15 PM PST

Retorik dan memalukan! Itu je yang perlu kita gambarkan mengenai Si Nurul Izzah ni. Dia ni memang tak de kerja lain selain dari menipu rakyat.

Suruh dia senaraikan apa jasa dan sumbangan dia dah buat pada rakyat pun dia tak mampu nak buat. Apatah lagi nak diajak berdebat.

Kot kalau dia nak sangat berdebat pun, apa keuntungannya kepada rakyat? Setakat dengar dia berleter tentang pengorbanan dia kepada rakyat buat apa?

Rakyat mahukan bukti sebab rakyat sendiri yang melihat benda - benda ni. Rakyat sendiri yang menjadi saksi bahawa Si Nurul Izzah ni Pemalas!!!

Dan yang paling pasti, bukan rakyat di Lembah Pantai je mengakui perkara tersebut. Malah, puak - puak Pakatan sendiri pun kata dia ni pemalas. Kalau tidak, macam mana dia boleh tersenarai sebagai YB - YB BABI sebelum ni!!! (klik sini)

8 Feb 2013: Nurul Izzah mencabar Raja Nong Chik berdebat

9 Feb 2013: Raja Nong Chik menegaskan tak perlu debat, sebaliknya Nurul hanya perlu menyenaraikan hasil kerja dan perkhidmatannya di Lembah Pantai, untuk dinilai sendiri rakyat Lembah Pantai.
13 Feb 2013: Nurul Izzah melalui juara Lembah Pantai beliau Fahmi Fadzil menghantar surat jemputan debat kepada Raja Nong Chik ke Kementerian Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar di Putrajaya. Tiada jawapan dari Raja Nong Chik.
21 Feb 2013: Tiba-tiba 'banner' jemputan debat penuh di Lembah Pantai, begitu juga Fahmi Fadzil dalam twitternya menjemput ke "Debat Perdana" pada 24hb, iaitu satu penipuan sebab tidak pernah dari pihak Raja Nong Chik kata nak debat.

22 Feb 2013: Nurul Izzah dalam twitternya mengulang benda yang sama, malah menggunakan banner yang sama yang digantung sekitar Lembah Pantai, dalam Facebooknya. Itu bukti banner dibuat PKR dan Nurul izzah.

Bukankah ini satu penipuan yang terang dan nyata?

Jika hal debat yang remeh ini pun Nurul Izzah dan PKR sanggup menipu, apatah lagi dalam perkara lain yang penting! - seterusnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan