Selasa, 19 Mac 2013

07 di batu gajah - Google Blog Search

07 di batu gajah - Google Blog Search


Batu Gajah Mari: Ceramah Nizar <b>di Batu Gajah</b> Esok!

Posted: 01 Mar 2013 12:45 AM PST

Setahu saya waktu belajar di UK dulu dengan Nizar, dia memang tak pakai satu sen pun duit biasiswa yang dia dapat. Dia keluarkan dari bank dan buang dalam sungai. Dia jijik dengan duit kerjaan BN.

La ni dia bagi setiap keluarga di Pasir Panjang RM2,000 sebab dia kaya. Doa Nizar sering dimakbulkan tuhan, duit turun dari langit ke celah kangkang beliau.

Dulu dalam kabinet exco, Nga dan Ngeh tunduk tak berani cakap, sebab Nizar memang digeruni. Saya juga ada dengar Nga dan Ngeh sering ikut Nizar pergi bersihkan kubur Lekir setiap pagi Jumaat.

Nizar memang baik dengan Nga dan Ngeh. Lepas tu dia kongsi kalimah Allah. Hadi ikut sahaja, maklumlah kuasa PAS sebenarnya duduk ditangan orang kaya Nizar.

Nizar memang kaya raya dan dermawan. Hidup Nizar!, Daulat Nizar!.

Tanpa nama di atas ni spesis bodoh yg masih duduk bertapa dalam kandang umno....spesis bodoh ni le yg dikatakan oleh Tun Mahattir aodoh ni akan kan terus diperbodohkan oleh pemimpin umno....
InsyaAllah slepas pru13....spesis bodoh ni akan keluar dari kandangnya...

Sungai Rapat Online: Ceramah <b>di</b> Bandar Tasik Idaman <b>Batu Gajah</b>

Posted: 25 Jan 2013 06:50 AM PST

Ceramah isu semasa seluruh PDM Dun Sungai Rapat diteruskan. Pada malam ini ceramah diadakan PDM Kg Pisang iaitu di Bandar Tasek Idaman. Ceramah yang disampaikan berkisar mengenai isuKalimah Allah dan isu kafir mengkafir sesama umat Islam.
Menurut penceramah cina DAP tahu mereka akan kalah dalam PRU13 walaubagaimana pun DAP menggunaksn 3 kaedah:
3. memperguna orang Alim berjubah untuk memesongkan akidah umat Islam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan