Selasa, 12 Mac 2013

07 di tambun - Google Blog Search

07 di tambun - Google Blog Search


Sambut tahun baru <b>di</b> Lost world of <b>Tambun</b>, Ipoh - GaDThis Da <b>...</b>

Posted: 11 Jan 2013 09:48 AM PST





 
entah macam mana si dia mengajak aku ke Tambun untuk mandi disana. Tambun bukan lah kali pertama aku jejaki. Aku pernah mengikuti rombongan sekolah utk menjaga budak2 asrama. Tapi sayang. Aku tak join mandi kerana tidak biasa dan segan. Kali ini aku mmg x lepas peluang bersama yang tersayang masuk ke Tambun untuk nikmati dan explore apa ada disana. Perjalanan mengambil masa hampir 4 jam mengikut lebuhraya PLUS dan mengikut kelajuayang ditetapkan. Ini kali pertama En Z saya memandu jauh. Dan tempat yang saya nantikan ialah terowong selepas sungai perak. Satu satunya terowong yang perlu dilalui oleh pengguna lebuhraya jika menggunakan PLUS. Dengan ingat ingat lupa..aku menjadi menunjuk arah...cm garmin plak...hihihi...dan akhirnya sampai jugak kami di Tambun walau pun sesat skit je.. Bayaran untuk masuk RM45 untuk dewasa.. Dan En Z yang belanja. Hoorey..sewa pelampung RM25 dan sewa loker RM10 dan boleh guna berapa kerap dengan 6digit katalaluan.

ramai juga la walaupun cuti sekolah telah berakhir. masih ramai yang datang mengunjung di Tambun utk menghabiskan masa dgn family, kawan atau pasangan masing2. ada yang belajar berenang, ada yang merehatkan minda sambil melihat anak bermain air.


 













seharian bersama yang tersayang.. banyak benda nikmati bersama..dan di tempat ala2 pantai tu..aku tggu dia berenang..mmg xde gmbar or vedio yang sempat merakam..gaya berenang dia mmg mata aku xdapat pandang ke lain..tgk je en Z aku berenang..mmg bergaya cm perenang lah... anyway En Z..dh mengajar saya berenang pai telan ayaq..terima kasih lah sgt wat saya lemas 2 kali...huh!! awak suka dera saya kan? gelak eh tgk saya terkapai2..tapi dia mmg jaga aku dgn penuh perhatian  bila di tempat dalam.
dan sama-sama la kulit kita burn skit sbb mandi tgh panas..yeay....hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan