Ahad, 10 Mac 2013

07 di teluk intan - Google Blog Search

07 di teluk intan - Google Blog Search


Kulaan Niring: #JelajahAnakMalaysia Singgah <b>Di Teluk Intan</b> <b>...</b>

Posted: 31 Jan 2013 03:58 AM PST

Setelah selesai acara flag-off dan majlis pelancaran di Putrajaya, konvoy jelajah memulakan pengembaraan ke Utara tanahair. Destinasi pertama adalah Kawasan Parlimen Teluk Intan, Perak.
Konvoy Jelajah Anak Malaysia dimaklumkan sudah tiba di Teluk Intan dan bersedia untuk aktiviti di sana bermula esok. Pelbagai aktiviti dan acara menanti penduduk di Teluk Intan.
Antara acara yang bakal berlangsung adalah Program Gotong Royong di Pusat Pembangunan Keluarga Kg. Padang Tembak jam 2.30 - 4.30 petang. Diikuti Perlawanan Bolasepak Persahabatan di Mini Stadium Teluk Intan, Padang Speady bermula jam 4.30 - 6.30 petang.
Diikuti program disebelah malamnya diadakan Muzikal Rakyat Puisi Keamanan & Kemanusiaan Tangisan GAZA bermula 9.00 - 11.00 malam bertempat di Dataran Condong Teluk Intan. Manakala aktiviti terakhir konvoy Jelajah Anak Malaysia adalah Senamrobik & Pelancaran Buku Menara Condong jam 7.30 -10.30 pagi bertempat di Dataran Menara Condong Teluk Intan.
Jadi, kepada semua penduduk di sekitar Teluk Intan dan rakyat Perak dijemput hadir beramai-ramai bagi menjayakan program anak muda ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan