Isnin, 27 Jun 2011

07 di manjung - Google Blog Search

07 di manjung - Google Blog Search


KomenSen: DARI MARANG KE <b>MANJUNG</b>

Posted: 25 Jun 2011 09:46 PM PDT

Hari ini saya di Manjong di rumah abang ipar. Datang nak jemput Pak Mertua yang di jaga oleh keluarga abang ipar semasa saya pergi China hari tu.

Minggu sebelum tu saya di Kuala Terengganu atas urusan Seri Paduka Baginda demi mencari sesuap nasi.

Minggu sebelum tu pulak saya pergi bercuti bayar sendiri di Guangzhou dan Shenzhen, China dengan keluarga saya dan keluarga besan.

Minggu sebelum tu, saya di Alor Star menghadiri kenduri di rumah keluarga lelaki.

Dan minggu sebelumnya kenduri kawin saya punya anak di Senawang, Seremban.

Makin nak pencen ni, makin sibuk pulak.

Jadinya minta maaf banyak-banyak kepada anda semua kerana agak kurang BW sejak 3-4 minggu ni.


Saya juga berterima kasih kepada anda semua yang sudi singgah dan memberi komen. Komen anda dalam entri saya sebelum ini akan saya balas bila saya balik Senawang nanti.

Gambar di bawah adalah sebagai bukti saya berada di Kuala Terengganu dan Perak.

Gambar 1: Di Marang/Kuala Terengganu hari Selasa lepas.

Gambar 2: Di ladang padi Seberang Perak dalam perjalanan ke Manjung.

Gambar 3: Membeli ikan dan ketam (yang masih hidup) dan sukun di jeti nelayan,
Kampung Permatang, Manjung, Perak.


Nota kaki: Saya buat entri ini guna komputer abg ipar utk mengelakkan sembelit. hehe !



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan