Jumaat, 10 Jun 2011

07 di taiping - Google Blog Search

07 di taiping - Google Blog Search


BLOG SAYA BLOG ANDA JUGA..KEPALA OTAK ANDA: Fun-fun <b>di taiping</b>

Posted: 22 May 2011 06:52 AM PDT

2minggu di Taiping memang meriah..*tangan ke dada mata ke atas*...aku pergi sana sebab ada campaign as part of our syllabus in public health. kitorang bikin denggi campaign at Taman Rakyat sebab kawasan tu da di mark as kawasan berdenggi..

Di Taiping , kos hidup aku bertambah sebab aku tak masak..makan kuat, pagi pekena sarapan kat bangunan persekutuan, tengahari kat makcik depan KTM, kang petang layan goreng pisang..(dahla goreng pisang ni hari-hari beli).., kang malam kuar makan lagi..so jangan tanya bape berat aku sekarang..tu tak masuk kos hiburan, minyak kete membe lagik ,tol lagi *ni pon belom bayar lagi* ...

Sila nikmati gambar aku dan rakan-rakan sebagai tanda memang aku takde idea,.haaha..

 ni masa lawatan ke tapak sampah kat taiping..da la lepas hujan.bau tak payah cakap..jgn tny kenapa medical student pi tapak sampah..aku sebat kang

 ni pi kilang spritzer kat taiping ..dapat pekena air free..


 ni hari pi campaign denggi..aku selaku AJK isik air dan buat evaluation rumah terbersih bersama Ummul di Jalan Sarawak dan jalan Melaka.
 a day pekena mandi manda kat burmese pool..one of interesting places u must go at Taiping selaen zoo je yg korang tahu...tapi kat kawasan ni, dorang da sound awal-awal kawasan parasit ,bakteria leptospirosis bagai..sapa yang seriau jangan mandi ah..tak digalak telan air ah.

 ini hari penutup minggu campaign kat taiping..ni hosmet aku kat taiping..aku selaku emceee....macam puaka sukarela angkat tangan walhal tak pernah jadi emcee before ni..

ekceli ada lagi tempat aku kene pi.tapi aku ponteng tido sebab taiping hujan je..sangat manis jika masa dihabiskan dengan tido

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan