Ahad, 5 Jun 2011

07 di teluk batik - Google Blog Search

07 di teluk batik - Google Blog Search


Blogger Perak <b>di Teluk Batik</b> | Dunia Pisyek

Posted: 04 Jun 2011 11:19 PM PDT

Semalam (4 Jun 2011), seramai 100++ orang Blogger Perak dengan  dengan diketuai oleh si Pepenyu telah pun selamat mengadakan majis perjumpaan dan BBQ di Teluk Batik. Memang best. Sape tak pergi memang rugi. Hahahaha.


Antara yang datang sebagai wakil dari UTP adalah:

>> Pisyek Kumar yang comel
>> Adired
>> Jeckie
>> AdmiralHafiz
>> Faiz
>> MirulAbu
>> Farid
>> Fieza9

Yang bukan dari UTP

>> Pepenyu
>> Abang Luv
>> Syakir
>> Bro Azqar
>> Nisa
>> Faiz Zaini
>> Black Panther
>> Fahmi Mahat
>> Muna ke-muna-an
>> Syuk Chen
>> Diyana Khairudin
>> Aziemah
>> Ruzz

(Sape yang gile glamer lagi boleh bagitau aku, nanti aku tambah)

Macam ramai kan? Mesti la ramai. Kalau tak ramai, tak meriah la. Hahahaha. Kami bergerak ke Teluk Batik pada pukul 9.15 pagi dengan 2 buah kereta. Farid je yang datang lambat. Petang baru dia sampai. Orang tengah mandi manda masa tu. Hahaha. Fieza9 tu pulak dia memang tengah intern dekat lumut, jadi senang la dia nak datang. Keh keh keh.


Aku rasa event ni sangat kewl sebab banyak kenangan-kenangan menarik yang berjaya aku rakamkan. Antaranya bola plastik yang dihanyutkan oleh ombak ke tengah laut, dapat love bite dari obor-obor comel, makan-makan ayam yang disediakan oleh Fieza9, usha awek seksi, hot lagi mantop!!! dan yang paling superb adalah sesi photoshoot bersama Abang Luv. Kah kah kah.

Siapa tak tahu love bite dari obor-obor tu macam mana, boleh pergi test sendiri dekat Teluk Batik. =P

Sedang kami bosan menunggu ayam untuk siap dimasak oleh MirulAbu (kononnya), kami ada berbincang sedikit mengenai perkara semasa yang sedang panas berlaku di sekeliling kita ni seperti Gambit Saifullah hina blogger lah, Adinda Evans hilang dara lah, next Gathering Blogger Perak nak buat kat Taiping lah, dan macam-macam lagi yang panas-panas.


Untuk meningkatkan lagi level ke-jeles-san korang yang tak pergi, marilah kita sama-sama usha beberapa gambar yang di-snap khas untuk tontonan korang semua. Sape suruh korang tak datang. Muahahahahahaha.










Ok! Aku rasa itu sahaja kot. Gambar memang ada banyak lagi, tapi malas nak show off la. hahaha. Nak lebih gambar, boleh usha blog adired atau retis admiralhafiz. Kah kah kah.

Tak sabar rasanya nak pergi next punya gathering dekat Taiping. Aku harap dekat Taiping lebih best dari pada yang ni. Baru la lagi semangat nak pergi gathering. Hahaha. Pesanan untuk siapa-siapa yang nak buat gathering dekat Teluk Batik, hati-hati dengan obor-obor. Huhuhu.

Tak sia-sia Blogger Perak ber-gathering di Teluk Batik kan? =D

P/s: Aku sangat hensem bila berkaca-mata, bukan?


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan