Khamis, 23 Jun 2011

07 di teluk intan - Google Blog Search

07 di teluk intan - Google Blog Search


Petronas Cub Prix 2011 <b>Di Teluk Intan</b>

Posted: 23 Jun 2011 03:13 AM PDT

Assalammualaikum



Pernah tengok Petronas Cub Prix? mesti penah an...ha sape yang duduk sekitar teluk intan boleh mai datang tengok dengan mata sendiri..hehehe...petronas cub prix ni akan gegar tempat aku ni pada 25 Jun 2011 dan 26 Jun 2011...aku pun tak penah tengok lagi, tapi di sebabkan petronas buat kat tempat aku ni, so aku jadi excited nak tahu sebab litarnya betul-betul depan tempat kerja aku..hahaha..boleh la aku tengok dari dalam sekolah aku jer...kuang-kuang.. :D kawan aku cakap yang pernah pergi sebelum nie kata memang sangat seronok sampai taknak balik..haha..mase tu nanti korang leh tengok motor-motor besar dan ade gerai-gerai leh dapat gift macam-macam..nak tahu betul ke tak mari datang tengok sendiri yekk..so pagi tadi aku g breakfast aku dapat ler tengok realiti yang tak pernah aku tengok..haha..dorang tengah basuh jalan..huhu...banyak la bil air pekan teluk intan bulan ni..kuiukui...nak tangkap pic sebarang dua tapi kang ade orang pelik lak tengok aku sibuk ambil gambar..kikikiki...

note : kalau takde pape ujung minggu ni leh ajak hubby pergi :D



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

afasz.com: Aksi Pengantin Baru <b>di Teluk Intan</b>

Posted: 20 Jun 2011 04:14 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Aksi Pengantin Baru di Teluk Intan. ehem ehem. . . uhuk uhuk. . . Untuk paparan lebih besar sila ke. "Kurang kan gula dlm minuman, lebihkan gula dalam senyuman". Posted by Cik FaRiZaM at 7:14 PM · Email This BlogThis! ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan