Khamis, 7 Julai 2011

07 di behrang - Google Blog Search

07 di behrang - Google Blog Search


Bilamana hati mula berbicara....: Aku SENTAP.....

Posted: 04 Jul 2011 06:20 AM PDT

Assalamualaikum & Salam Sejahtera....

Dua minggu dah my hubby outstation ke Sabah...Kena extend lagi nampaknyer coz keje die belum settle.....Aku kesorangan lg di rumah....Asyik sentap je skrg...Dapat msg or call dari my hubby pun mengalir2 air mata...xtau ler nape....Isk2x nape lah aku lemah sgt neh....

Orang kata kalau pregnant, xleh sedih2x...Nanti anak dalam kandungan neh akan terikut emosi ibu die....huhu....TAPI nak buat cane???? Siannyer anak aku......Part yang paling aku sedih bile anak kecil ni bergerak2 dalam perut....X sabar sungguh aku nak tunjukkan pada my hubby yang anak die dah mula aktif.....

Alhamdulillah, skrg ni memalam kaki aku dah jarang krem....Kalau awal2 pregnant dulu memang selalu gak aku gerak my hubby tetengah malam nak suh tarikkan kaki aku yg krem.....Rindunyer aku kat suami Aku....;-(

Khamis ni lak aku kena ke klinik utk check-up.....Nampak gayanyer kali ni sensorang la aku ke klinik....Xpernah lagi aku pegi check-up sensorang.....Setiap kali, mesti suami aku akan temankan aku....Sedihnyerrr.........

Weekend lepas, terisi jugak la masa lapang aku....Coz my famili datang ke rumah aku......Diorang nak hantar adikku ke politeknik Sultan Azlan Shah di Behrang, Perak....Xde rezeki adik aku nak masuk U, mungkin combination subjek SPM die xqualified utk terus masuk U....Result die ok jugak la aku tgok, just ada 1b dan 1c & yang lenlain tu A...Xpelah usaha dari bawah yer Mamat (gelaran adik aku dalam famili), ada rezeki lepas habis diploma neh sambung la degree plak...
Semoga jadi seorang engineer elektrik yang berjaya....Aminnn.....

My famili pun bermalam di rumah aku sebelum bertolak ke behrang....Lepas jugak ler rindu dekat anak2 buah aku, Syahira & Nabila..... ;-) lama giler xjumpa, since lepas aku kahwin......Aku pun dah lama x ke rumah diorang kat melaka...Zaman2 bujang dulu selalu gak aku dtg rumah diorang....Dah kawin ni, kena tgok jadual suami sekali kalau nak ke mana2 kan...hihihi

Lepas diorang semua balik semalam, sunyi semula rumah aku.....SENTAP lagi aku....Ya Allah kuatkan lah aku.....

Ni la pic anak2 buahku weekend lepas....

Syahira dan Nabila...Xsabar2 nak mandi swimmung pool...Tiap minit duk telek swimming pool dari balkoni umah aku.....huhu

Nabila dgn pelampungnyer.....


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan