Isnin, 11 Julai 2011

07 di kinta - Google Blog Search

07 di kinta - Google Blog Search


LURIAZ SILVERIAN: Penggambaran filem Rock Ooo <b>di</b> Super <b>Kinta</b>, Ipoh <b>...</b>

Posted: 11 Jul 2011 01:07 AM PDT

Assalamualaikum/Selamat Sejahtera,

Selamat datang dan terima kasih kerana sudi melayari blog Luriaz-Silverian. Kenapa judul blog ini pelik sangat? Asalnya aku hanya ingin menamakan blog ini sebagai Luriaz sahaja malangnya nama tersebut sudahpun digunakan, atas cadangan Mr. Blogspot maka nama Luriaz-Silverian pun terhasil. Blog ini mengenai apa? Asalnya juga aku ingin menulis tentang kehidupan seharianku dalam blog ini, tetapi kemudian aku rasakan agak janggal mempamerkan hidupku untuk tatapan masyarakat dunia, maka aku menulis perkara yang aku minat iaitu filem, muzik dan buku. Maaf, kisah-kisah politik tidak aku sertakan dalam blog ini, mungkin ada yang sipi-sipi tetapi tidak terlalu menyeluruh. Sekiranya anda berminat untuk membaca kisah-kisah politik, anda boleh melayarinya di pautan Sosio-Politik yang aku pautkan. Anda dialu-alukan untuk meninggalkan komen tetapi hendaklah secara beradab, sopan dan tidak bersifat perkauman ataupun menyinggung perasaan orang lain dan tuan punya blog. Sebarang komen daripada Mr. Anonymous tidak akan dilayan dan disiarkan. Harap maklum.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan