Isnin, 11 Julai 2011

07 di lenggong - Google Blog Search

07 di lenggong - Google Blog Search


PANGLIMA LEMBAH BELUM: UMI HAFILDA TELANJANGKAN ANWAR <b>DI LENGGONG</b> <b>...</b>

Posted: 07 Jul 2011 01:54 AM PDT

Nah! sila nafikan apa yang dikatakan oleh Umi Hafilda kepada Anwar Ibrahim, kepada Azmin Ali, kepada Wan Azizah, kepada Karpal Singh dan kepada Mat Sabu. Jikalau Umi Hafilda bercakap bohong kenapa tak saman sahaja Umi Hafilda tu... Saya sanggup jadi saksi apa yang Umi Hafilda katakan kepada Anwar Ibrahim pada malam 3 Julai 2011 jam 1000 malam hingga jam 1200 t.malam di Lenggong Perak. Jika kata-kata Umi Hafilda itu benar, mengapa penyokong pembangkang mahu BERSIH kan kerajaan yang telah memberikan kesejahteraan kepada rakyat. Mengapa tak BERSIHkan Anwar? mengapa!!!!!!!!             
Tonton video berikut:-            

Pada 3 Julai 2011 jam 1000 malam hingga jam 1200 malam Umi Hafilda telah dijemput berceramah di Lenggong. Beliau telah mendedahkan segala keburukan Anwar Ibrahim yang mana telah menipu rakyat Malaysia. Umi Hafilda mesifatkan Anwar Ibrahin dan Wan Azizah adalah manusia munafik kerana pembohongannya kepada rakyat Malaysia.

Oleh yang demikian kepada mereka yang bercadang untuk mengambil bahagian dalam perhimpunan BERSIH pada 9 Julai 2011 dan yang seumpamanya di masa depan supaya berfikir dahulu apa faedahnya. Apakah menyokong orang munafik itu di redhai Allah?. Apakah bersubahat dengan orang yang menyokong orang murtad di redhai Allah.

Anwar bercakap tentang keburukan orang lain sedangkan buruk sendiri lebih teruk lagi.

JANGAN HADIRI PERHIMPUNAN BERSIH KERANA JIKA ANDA HADIR BERMAKNA ANDA BERSUBAHAT  DAN TOLONG MENOLONG DENGAN ORANG-ORANG YANG MUNAFIK, PENZINA, PELIWAT, PEMBOHONG, PENIPU, PERASUAH, KRONI, KONSPIRASI, PENDERHAKA.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan