Khamis, 28 Julai 2011

07 di teluk intan - Google Blog Search

07 di teluk intan - Google Blog Search


Cerita kehidupan: Kenduri <b>di Teluk Intan</b>

Posted: 21 Jul 2011 07:04 PM PDT

ni citer 2 minggu lps kot.. setelah lebih sebln x balik umah MIL.. awal julai aritu kami balik sana.. lagpun ade kenduri kawen kat hutan melintang.. adik ipar kpd biras aku.. jumaat 8 julai tu, mintak halfday ngan bos... boleh kan??.. kul 1 terus blk umah.. kemas2 baju dulu. basuhbaju... kemas umah.. en eddy kata nak balik kul 2.. lps zohor terus siap2 bagai.. tp en eddy x jugak sampai2.. bila call jap lagi, jap lagi... bengang makcik ok.. dah laa kiter dah siap semua.. dia x balik2.. dah laa selalu duk perli2. asal nak balik trgnu je mesti awal2 lagi dah kemas.. dia selalu duk ckp aku ni selalu wat2 lambat bila turn kg dia... sbb tu laa aku aku nak tunjuk ngan dia yang aku ni x bias... serupa je dua2 kg.. semua aku yg kemas... dia tlg isi beg lam keta je.. hahahahahha.. last2 kul 3 ptg baru dia sampai.. dia balik keja terus zassss ke TI.. sapa kat sg buluh MIL call suh terus ke hutan melintang.. aku mcm biasa laa.. kalu x lena lam keta mmg x sah.. itu yg aku xleh nak elak. ku 6.30 sapai hutan melintang.. semua tgh sibuk dgn kenduri.. seronok bila balik.. dapat jumpe sepupuy en eddy yg sporting gillerr.. (k long sayang kamu semua tauu) dua malam kat hutan melintang.. sudahnye mmg kami x balik TI.. ahad tu kul 12 kami gerak balik KL.. kul 2 lebih dah sapa umah.. bln depan balik lagi. balik bulan posa mesti best..
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan