Rabu, 3 Ogos 2011

07 di tapah - Google Blog Search

07 di tapah - Google Blog Search


Anak Seberang: Kisah Doktor PAS <b>Di Tapah</b> Yang Buka Klinik <b>...</b>

Posted: 02 Aug 2011 12:30 AM PDT

AS bawakan emel yang diperolehi dari APC tentang seorang doktor PAS yang membuka klinik di Tapah yang pernah menjadi calon bertanding DUN di Parlimen Tapah pada PRU2008 tempohari. Doktor PAS ni didakwa menjual pil khayal di premisnya dan menjual kepada orang Islam terutamanya.

Dihari baik, bulan baik ini AS tanpa sebarang tuduhan atau dakwaan menyerahkan sendiri kepada para pembaca untuk menilaikan kebenaran perkara ini sendiri.


"Ni aku nk sembang sikit pasal si calon PAS kat kawasan Tapah ni.Dia ni Doktor,ada klinik kat Tapah.

Okay, berkenaan doktor tu dia ni memang kuat Pas kat area Tapah ni semua dok hormat kat dia apsal dia PAS je pun tapi disebaliknya orang Melayu Islam sendiri kat Tapah tak tau yang dia kat Klinik dia dok jual "kodek" dengan "nospan".Ala kira pil khayal jugak ah dulu femes dok kuar kat TV3.

Masalahnya dia dah tau benda tu tak elok tapi lagi dia mau jual kat orang Melayu terutamanya,orang yang beli tu pun banyak gak kawan-kawan aku.Memang rosak habis ah.
Aku tak tau nk buat macamana bagi dia ni kantoi.Aku dah sampai tahap tak leh terima dah apa dia buat tu.

Kalau korang rasa-rasa ada idea macamana nk tolong aku ni bagus jugak biar rakyat tau dia ni mcm mna.PAS konon,haktuihh.
Okay lah,tu je aku nk cerita sebab dah tak tau kat mna lagi nk cerita benda ni.Assalamualaikum - alel lela"

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan