Isnin, 20 Februari 2012

07 di ipoh - Google Blog Search

07 di ipoh - Google Blog Search


DR TAMILSELVAN, DATIN AZLIN <b>DI IPOH</b> JUMAAT INI

Posted: 24 Jan 2012 08:44 PM PST


Konsultan Kesihatan 4Life (Champions Group), Dr SS Tamilselvan akan hadir memberi Health Talk on Transfer Factor, di HOTEL SYUEN, IPOH PADA JUMAAT, 27 JANUARI PADA JAM 8 MALAM. Ini adalah siri ceramah bulanan beliau mengenai 4Life dan Transfer Factor.
Turut bersama beliau ialah Datin Azlin Ibrahim, upline Kjee. So kalau korang ada masalah kesihatan dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenai supplimen ini, sila berjumpa Dr Tamil dan juga Datin Azlin. Mereka bersedia berkongsi apa jua ilmu mereka mereka cara2 mencari penawar kepada penyakit yang anda hidapi. Insya Allah.
Datin Azlin Ibrahim adalah isteri kepada Dato Hafifi Hafidz, seorang bekas pesakit kanser tahap 4 yang menemui penawar dalam product Transfer Factor dengan izinNya. Datin Azlin pernah melaluinya. Pengorbanan seorang isteri yang cukup tabah dan bertungkus lumus siang dan malam disisi suaminya ketika menghadapi saat2 getir kematian kerana kanser. Rugi kalau tak jumpa beliau. 
Dapatkanlah pengalaman beliau bagaimana beliau begitu sabar dan tabah terpaksa membantu suami melawan kanser di sisi anak2 yang masih kecil.
Masuk adalah percuma. Walaupun Kjee pernah merancang hadir sama tetapi rupa2nya jatuh pada tarikh sama Kjee berpindah rumah. Kjee harap korang akan ke sana beramai2. Nak tanya pasal supplimen atau nak jadi ahli pun boleh. Datin Azlin boleh bantu anda. Jangan lupa jumpa Datin Azlin, seorang wanita yang sangat ramah. Cam kita jugak. Hehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan