Isnin, 2 April 2012

07 di gerik - Google Blog Search

07 di gerik - Google Blog Search


*Tasik Banding - gajah <b>di Gerik</b>, Perak* | ! Si Blogger Mama

Posted: 26 Feb 2012 04:00 PM PST

lagi cerita outstation aku ke Kelantan n Perak.....
on the way kami ke Perak melalui Rantau Panjang, Kelantan ke Gerik, Kelantan.....
kami singgah ke Tasik Banding.....
relax jap, luruskan urat yang dah berselirat.....
harus lah posing2 kan.....
walaupon bateri kamera dah paras idung.....
kami gagahkan jugak berposing sambil pujuk kamera tu supaya sentia on bila kami snap.....
jom layan posing kami yang ala2 retis nieh....
 memula sampai, carik mood dulu.....
aku n mister driver, Ijoi.....
 incik Sandy, kawan opis yang bergandingan ngan aku melakukan kerja2 pemantauan.....
 "Tolong polis..... air dah naik kat sini....."
 erm, banyak jugak notis peringatan nak kena baca.....
 "welcome to Tasik Banding....."
 pose bajet biar nampak kurus..... haha
 erm, aku x tau dah nak buat pose camaner, last2 aku pose je lah macam sebelum nieh.. hehe
 hah, dorang tiru pose aku.....
dah puas snap sana snap sini.....
kami pon teruskan perjalanan.....
orang cakap kat hutan Gerik tu kalau bertuah, boleh jumpa gajah.....
ada sesapa penah jumpa ker?.....
kami dapat jumpa gajah hari tu.....
mendongak jugak lah kami nak tengok gajah tu.....
hah, tu lah gajah yang kami jumpa.....

Royal Belum World Drum Festival <b>di Gerik</b> - Ceritaku Di Mana-Mana <b>...</b>

Posted: 24 Feb 2012 03:37 AM PST

Hari rabu lalu aku dah terperasan banner kat tepi tiang lampu...
Ada festival Drum Antarabangsa Royal Belum kat Gerik...

Ingatkan esok, rupa-rupanya lusa (26/02)...
Takpelah, malam esok dah start benda tu. Nanti aku upload gambar-gambar kat blog ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan