Isnin, 9 April 2012

07 di menglembu - Google Blog Search

07 di menglembu - Google Blog Search


Najib Tiba <b>Di</b> Perak Untuk Lawatan Kerja

Posted: 16 Mar 2012 09:33 PM PDT

BERUAS – Datuk Seri Najib Razak memulakan lawatan kerja sehari ke Perak hari ini dengan menghadiri program "Sepagi Bersama Perdana Menteri" di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Changkat Beruas, di sini.

Ketibaan Perdana Menteri dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, pada kira-kira 10 pagi disambut Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, dan pemimpin Barisan Nasional (BN) negeri.

Najib dijadual menghadiri majlis Jalinan Mesra Masyarakat Orang Asli di Padang TNB, Batu 7, Kuala Woh di Tapah.

Pada sebelah petang, Najib akan merasmikan pembukaan bangunan baru empat tingkat Sekolah Jenis Kebangsaan (Cina) Wan Hwa 2, di Menglembu.

Sejurus selepas itu, beliau akan menghadiri program mesra rakyat bersama masyarakat India di Kg Kacang Putih, Buntong.

Perdana Menteri dijadual mengakhiri lawatan sehari ke Perak dengan menghadiri majlis makan malam bersama-sama Persatuan Agama-agama Cina negeri Perak di Sekolah Menengah Kebangsaan Yuk Choy di sini. – BERNAMA

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan