Sabtu, 9 Jun 2012

07 di padang rengas - Google Blog Search

07 di padang rengas - Google Blog Search


DPPK PDG <b>RENGAS</b>: SUKANEKA PASTI <b>DI PADANG</b> AWAM RPA <b>...</b>

Posted: 13 Apr 2012 09:32 PM PDT

Pasti Kawasan Padang Rengas akan menganjurkan Sukaneka PASTI peringkat kawasan di Padang Awam RPA Liman, Kati. Program yang dijangkakan akan bermula pada jam 8.30 pagi akan dimulakan dengan perbarisan kontinjen- kontinjen unit pasti. Majlis akan di rasmikan oleh Naib YDP Pas Kawasan, Dr. Azalan b. Radzi.

Di samping dapat menyaksikan acara- acara untuk murid- murid pasti, pihak penganjur juga telah merancang beberapa acara menarik untuk acara guru pasti, pemuda, kanak- kanak dan acara jemputan bagi tadika- tadika yang berhampiran.

Acara tradisi seperti pertandingan MOTOSIKAL LAMBAT (untuk pemuda tempatan), BASIKAL LAMBAT (untuk kanak- kanak tempatan) dijangka akan menjadi perhatian pengunjung.

Semua pihak khususnya penduduk tempatan dijemput hadir bagi memeriahkan majlis tersebut. Semoga Majlis dapat berjalan dengan lancar, Terima Kasih kepada pihak pengurusan Padang Awam Liman, Kati dan Majlis Perbandaran Kuala Kangsar yang telah memberikan kerjasama dan kebenaran kepada pihak PASTI kawasan untuk melaksanakan program berkenaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan