Ahad, 24 Jun 2012

07 di seri iskandar - Google Blog Search

07 di seri iskandar - Google Blog Search


.Ini Blog Miss Pumpkin..: Selamat Sudah <b>Di</b> UITM, <b>Seri Iskandar</b>, Perak

Posted: 02 Jun 2012 05:58 AM PDT

Assalamualaikum and hye everyone.. :))

Wah, tenggelam timbul aku ye.. last update pun sebulan lepas. hehe Biase la masih tak insaf lagi... tabiat update blog bila ade mood.. padahal hari-hari taw aku on9 cume kadang-kadang malas nak bercerita. Teruk kan pereangaiii? haha

Berbalik kepada tajuk entry aku ni.. bukan aku yang selamat sampai ke sana tapu mummy, abah dan adik perempuan aku da selamat sampai sane. Bertolak sejak semalam hari jumaat dan bermalam di rumah anak kawan abah aku. Homestay dah pun booking senanye but bile kawan abah dapat tahu die pun nak join n ajak stay rumah anak die. Burn rm50 deposit. hehehe

Tahniah buat adik perempuan aku..kembar kepada adik lelaki aku berjaga melanjutkan pelajaran dalam DiplomaA Akauntansi di sane. Kakak bangge dengan adik taw ! Kakak pun x pandai cam adik. sobsob :') Ape pun selamat sudah proses pendaftaran adik aku tu..now parents aku still ade kat rumah kawan abah aku..esok pagi InsyaALLAH dorang gerak balik ke Penang.


Walaupun this time aku tak dpat g hantar die, hopefully next time aku dapat g jenguk die kat sana. :) Cian die.. rase macam kecik je adik aku tu..padahal dah besar gajah da tu cume orangnye je kecik. Hope die bole survive kat sane. Hukhukhuk aku kat sini pulak yang emosi.. Maklum la dulu kan aku penah rase duk jauh dgn family.. Sekarang turn die pulak. Belajar leklok taw.. cari kwan pun yang berjenis, tapi aku percaye..InsyaALLAH..budak-budak terpilih ni perangainye masih dalam kawalan.

Tertanye-tanye aku best ke life dalam U ni.. sebab aku masuk kolej je.. then pakai uniform lak tu time attend kelas. Macam unit beruniform ! haha Baru je lepas mesej adik aku tu..

Aku : Adik, macam mana first night kat sana? Best ka? Dah taw bila cuti? hang baru ja pi aku da tanya kan. haha (padahal da rindu lettewww. huehuehuew)

Adik : Tak best macam pi kem ja.Makan pun kelam kabut. Tak taw lagi cuti bila, Sekarang pun dok ada dalam masjid. Tak taw bila bole balik bilik.

Aku : Nanti biasa la tu. Mula-mula ja,, Cari kawan leklok. Makan banyak-banyak sikit dok sana.

Adik : Ok, take care.

Aku : Take care too.. aku taw u will miss me. hehe

 Oh, emonye akuu.. hukhukhuk T_T Part ni dia tak taw. hahaha

Ok, ape pun memang aku rindu die.. teman tido aku and tukang dengar story aku.. :') Take care adik. Gudluck! Gudnite.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan