Jumaat, 28 September 2012

07 di menglembu - Google Blog Search

07 di menglembu - Google Blog Search


17 sudah ditahan kes serang polis <b>di Menglembu</b> | Berita2u.tk

Posted: 10 Jul 2012 11:38 PM PDT

Artikel Berkenaan

TOKYO: Anak Panda Gergasi yang lahir di Zoo Tokyo minggu lalu mati akibat masalah radang paru-paru.

KUALA LUMPUR: Panglima Angkatan Tentera Malaysia (ATM), Jeneral Tan Sri Zulkefli Mohd Zin mahu warga angkatan tentera meningkatkan kemahiran dan intelektualisme dalam memberansang kreativiti dan perkhidmatan mereka.

PUCHONG: Polis sedang menyiasat blog dan akaun Facebook milik suspek, Khalil Afandi Abd Hamid, yang mati selepas terkena tembakan dalam kejadian serangan di perkarangan Pejabat Jabatan Perdana Menteri di Putrajaya, kelmarin.

KUALA LUMPUR: Pihak pendakwaan memohon Mahkamah Rayuan agar mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi yang melepaskan dan membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

KUALA LUMPUR: Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP) berpendapat cadangan memberi kuasa autonomi kepada pihak sekolah perlu membabitkan individu yang memahami intipati sistem pendidikan negara.

KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) masih belum menerima sebarang maklum balas daripada beberapa buah negara luar yang dilantik untuk menjadi pemerhati antarabangsa bagi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13), kata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Liew Vui Keong.

IPOH: Polis menahan lima anggota sindiket pengedaran dadah termasuk seorang wanita warga China dan merampas syabu bernilai kira-kira RM500,000 dalam serbuan di sebuah rumah di sini, semalam.

MANILA: Tentera Filipina berkata, seorang lelaki bersenjata dipercayai suspek militan menembak mati enam penduduk tempatan dalam satu serangan hendap di sebuah kebun getah, awal hari ini.

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mahu melihat komposisi kaum yang lebih saksama dalam perkhidmatan awam selaras dengan dasar-dasar transformasi beliau dan matlamat 1Malaysia.

KUANTAN: Berikut ialah keputusan akhir hari ke-11 Temasya Sukan Malaysia (Sukma) ke-15 yang berlangsung di sini hari ini:

LOS ANGELES: Pelakon layar perak dan pentas veteran Ireland, Peter O'Toole yang mengukir nama menerusi filem termasuk "Lawrence of Arabia" mengumumkan persaraannya pada usia 79 tahun hari ini.

MEXICO CITY: Kerajaan Mexico menghapuskan 2.5 juta ayam itik di ladang ternakan di barat Mexico dalam tempoh tiga minggu lalu bagi membendung wabak selesema burung, kata Kementerian Pertanian, hari ini.

SYDNEY: Bandaraya Brisbane dipilih menjadi tuan rumah Sidang Kemuncak Kumpulan Negara 20 (G-20) pada 2014, menewaskan Sydney dan Melbourne, kata Menteri Kewangan Australia, Wayne Swan, hari ini.

DAMSYIK: Wakil khas Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan Liga Arab ke Syria, Kofi Annan hari ini mengadakan rundingan dengan Iran dan Iraq selepas memberi amaran bahawa konflik di Syria bakal merebak di negara serantaunya.

DUBAI: Lagenda bola sepak Argentinia, Diego Maradona dipecat sebagai jurulatih kelab Emiriyah Arab Bersatu (UAE), Al Wasl selepas lebih setahun berkhidmat bersama kelab berkenaan.

Pusingan pertama

John Isner (USA x1) klk Sergei Bubka (UKR) 7-6 (7/3), 4-6, 6-3
Kei Nishikori (JPN x2) klk Igor Sijsling (NED) 6-4, 6-4
Milos Raonic (CAN x3) klk Matthew Ebden (AUS) 3-6, 6-3, 7-5

Pusingan pertama
Marina Erakovic (NZL x8) klk Jana Juricova (SVK) 6-2, 6-2
Nicole Gibbs (USA) klk Noppawan Lertcheewakarn (THA) 6-4, 6-4

Here is the original post: 17 sudah ditahan kes serang polis di Menglembu

how much is car insurance in florida

Short URL: http://www.berita2u.tk/?p=5025

Tiada ulasan:

Catat Ulasan