Isnin, 17 September 2012

07 di teluk intan - Google Blog Search

07 di teluk intan - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Qhaliff dan daddy <b>di Teluk Intan</b> dah ..

Posted: 16 Sep 2012 01:22 AM PDT

Sejarah tempat ni .. Dari mula nikah , mengandung dan akhirnya, Qhaliff muncul pasti akan bergambar kat tempat ni .. hehe ..

Tujuan utama sebenarnya selain nak bwk org tua aku jalan jalan ialah nk ke sini yakni umah abang ipar aku .. haaa .. Raya kan .. hehe ..

Ramai gak orang area ni time cuti .

Published with Blogger-droid v2.0.9

Selamanya...Cinta: Makan kenduri <b>di Teluk Intan</b>

Posted: 16 Sep 2012 07:45 PM PDT

Assalamualaikum,

Last Sunday hubby dapat jemputan kenduri kawin bekas kawan kerja dia di Teluk Intan, aku pun dapat jemputan kenduri kawin anak kawan kerja pada hari yang sama jugak di Kalumpang..tapi aku buat keputusan ikut hubby ke Teluk Intan..kami pi berkonvoi 5 buah kereta dengan kawan2 hubby yang lain..meriah la sikit kan..kami bertolak dari TM pukoi 10.30am dan sampai ke kenduri kawin tu pukoi 11.30am..kira awai la tu pasai tetamu lain pun tak berapa ramai lagi..aku memang suka sampai kenduri awai2 ni coz nasik & lauk pauk masih panas dan tak banyak tangan yang ambik lagi..kira fresh lagi lah tu..hehe..

Lepas pi kenduri tu, hubby ajak aku ke open house kawan kerja dia di Felda Soeharto pulak..open house di last day Syawal rupanya..makan lagi..aku agree ja lah coz rezeki jangan ditolak katanya..aku pada mulanya dah plan dengan hubby nak shopping barang2 dapuq di Giant Teluk Intan tu tapi hubby last minute cakap kita pi Jusco Rawang lah coz dia nak beli something..jeng, jeng akan dibuat special entry nanti ya..aku angguk laju ja la..bab jalan2 ni serah kat aku lah nu..

Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan