Sabtu, 15 Disember 2012

07 di bukit gantang - Google Blog Search

07 di bukit gantang - Google Blog Search


My Blog Cloud: Durian Runtuh <b>Di Bukit Gantang</b>!

Posted: 05 Dec 2012 11:01 PM PST


Wowwwweeeeeee! Durian kembali runtuh di Bukit Gantang! Saper suker makan durian sila cakap "wowweeeeeeeeeee!" hehehe. Bagi penggemar durian atau istilah yang lebih komersial skek 'HANTU DURIAN', acara makan durian macam ni pastinya ditunggu-tunggu kan kan kan (^_^)

Seperti tahun2 sebelumnya, tahun ini 'Pesta Jom Makan Durian' akan diadakan di Hentian Sebelah Bukit Gantang (Arah Selatan), Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), selama TIGA hari bermula Jumaat(esok la, 7hb dik nonnnn) ini! 

Ketua Komunikasi Korporat PLUS Expressway Berhad, Mohd. Nizam berkata, pesta makan durian ini akan bermula dari jam 10 pagi hingga 6 petang. Sebanyak 20 tan durian dari kawasan Bukit Gantang, Perak akan dibawa bagi mempromosi buah durian kepada pengguna lebuhraya.

So, gegurls n bobois yang maner nak travel ke arah Utara minggu ni bolehlah singgah di Hentian Sebelah Bukit Gantang tu nanti yer! Wowweeeeeee...korang hanya perlu bayar RM8 seorang untuk makan seberapa banyak buah durian yang korang mampu makan! Waahhhhhh! Syiok lerrrrrrr!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan