Sabtu, 15 Disember 2012

07 di hutan melintang - Google Blog Search

07 di hutan melintang - Google Blog Search


Pegi kenduri <b>di Hutan Melintang</b>, Perak | all about life!!

Posted: 13 May 2012 07:03 PM PDT

assalamualaikum dan selamat pagi!
sihat korang? ape cerita di hari minggu? oh hari minggu aku kali ni sangat hectic. penuh dengan jadual. seronok sebab 2 hari bersama kawan2 yang memang dah lama tak jumpa. kawan2 yang susah senang bersama masa zaman belaja dulu2.
aku dapat jemputan kawen dari pengantin 2 minggu awal. before aku gi korea aritu. tapi mase tu tak bajet nak pegi. sebab selalunye aku ikut member. yela nak gi sorang memang takla. ade member baru la sedap nak pegi kan. so kebetulan jugak yutat dan wahida dah ajak. aku pun on kan ajela.
memasing single. so takde porjek lain, on kan aje hehe. aku sebenanrnye mati2 ingat kenduri kat tangjung malim perak. yela dekat la skit kan. sekali dah masuk kete baru tau rupenye kat teluk intan perak. kat hutan melintang sane tu ha! hamikkk...
tapi takpe. demi kengkawan kan. aku kawen korang tak datang siappp! ^_^
gerak dari kota damansara jam 9.30 pagi. 2 kereta. tapi ade 3 manusia je. sebab yutat nak balik kuala kangsar terus pas kenduri. aku driver kereta lagi satu, sebab wahida tuan punya kete nak tido! bole camtu? redha jela kan. aku mmg suke bawak kete pun.
jumpa lagi sorang member iaitu yati yang lagi 2 minggu nak kawen dah. sebab lalu kampung die kat sekinchan tu kan so sekali je gi. da jadi 3 kereta.
rupenye aku lalu kampung bapak aku kat sabak bernam. siyes tak tau! sebab selalunye time balik kg aku tido! ha ni la die kan. tapi tak singgah pun la kg.
sampai uma pengantin kul 12.30pm. awal. tu pun yutat cakap nak gerak kul 7 pagi! aku tanye nak jadi penanggah ke ape datang awal2?? kire sedang elok la kitorg sampai. jumpa pengantin jap.
sory ler. ini je gamba yang ade. sebab mase naik atas pengantin tengah make up. so tarik kejap. dah ler backlight! menci tau. korang buat2 nampak jela yek. hehe. pengantin lawo! dah macam artis bollywood! siap dengan hidung mancung terletak tuuu!
selamat pengantin baru ejan dan pasangan. cecepat sikit buat junior yek hehe. dah salam n tangkap gambar ngan pengantin ape lagi. makannnn!
pic sebelum makan lupa. nampak sangat kelaparan kan. hanya sempat snap lepas makan je! heheheh. acar tu yang sedap. aku kalo g memana kenduri kalo dapat acar buah ni ha memang laju jela. sedappp! and first time aku jumpa dalca ade udang!
setel makan lepak jap. sebab nak terus balik penat. yela drive dah 3 jam. ni makan setengah jam tak sampai nak balik terus. nangis ler. sempat gak jumpa bebudak class yang lain. aus dan jambu. amik ko kawan aku sume dah pakai nama singkatan je kan hehe. oh ejan si pengantin ni kawan aku mase diploma dulu.
gambar kenangan ngan pengantin sebelum balik. tq ejan sudi jemput! kami berempat yang lepas makan terus balik! yela dah sian orang lain nak makan dok tunggu tepi meja kan. tak sedap pulak nak lepak lelama. hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen