Jumaat, 28 Disember 2012

07 di bukit gantang - Google Blog Search

07 di bukit gantang - Google Blog Search


Orang ni: Part 2 Terbongkar Bukti UMNO BN Perak K.O : Isu <b>...</b>

Posted: 21 Dec 2012 10:53 PM PST

Isu, Wishlist & Aktiviti UMNO Bukit Gantang P- 059
( Penilaian ini dibuat oleh UMNO BN)

Isu Dalaman:
  • 1. AJK UMNO BN Bukit Gantang  tidak komitmen
  • 2. Masaalah ADUN-ADUN UMNO BN yang tidak mengambil berat masaalah rakyat, (Contoh) ADUN lompat yang dipuja UMNO Dato Osman Jailu tak buat kerja.
  • 3. Janji-janji yang dijanji tidak ditepati.     
Isu Dalaman UMNO BN di-parlimen Bukit Gantang jelas menunjukan pergolakan memang berlaku dalam pimpinan UMNO BN Bukit Gantang. 
AJK UMNO BN Bukit Gantang dilihat lumpuh dan permasaalah rakyat dikawasan tidak di-ambil tahu serta ditambah lagi dengan YB Changkat Jering Osman Jailu yang langsung tak buat kerja... Nampaknya katak belaan UMNO Perak sibuk kira projek agaknya...hehehe....


Aktiviti Pembangkang ( Pakatan Rakyat la tu...hahaha...) dan aktiviti UMNO BN di Bukit Gantang yang disenaraikan jelas membuktikan UMNO BN jauh kebelakang dalam melaksanakan aktiviti di kawasan. 

Pakatan Rakyat Bukit Gantang disenaraikan 5 aktiviti yang dicatitkan oleh UMNO BN walaupun sebenarnya banyak lagi yang takut dipaparkan..hahaha. 
Piiiiraah..!!!! ini satu lagi pembohongan dalam penilaian yang dibuat oleh UMNO BN khususnya UMNO BN Perak. 


Orangni:  Isu, Wishlist & Aktiviti UMNO BN untuk parlimen lain di Perak akan di update kemudian dalam Part 3 yang akan datang...hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan