Khamis, 27 Disember 2012

07 di kampar - Google Blog Search

07 di kampar - Google Blog Search


Catatan perjalanan <b>di Kampar</b> « Lampu dan mentol&#39;s Blog

Posted: 19 Dec 2012 06:49 AM PST

Oleh Rizal Yob Ipoh

image

Kampar, 19hb Disember 2012 – Kisah "Sharing password" menjadi topik utama disini selain "Piket" yang baru berlaku di CIMB Ibu pejabat. Ahli – ahli yang bertanya di Maybank ini ingin tahu lanjut mengenai perkembangan serius ini yang telah menjadi bualan di bank terbabit.

image

Mereka yang hadir mendengar dengan tekun penerangan yang disampaikan oleh Sdra Damanhuri Ajk Nube Ipoh mengenai kes beliau kendalikan yang masih dalam sisatan. Selain itu, sesi penerangan juga berbicara mengenai "Piket-piket" yang telah diadakan sebelum ini dimana ianya adalah "legal" mengikut undang – undang.

image

Sebelumnya, kami juga menemui ahli – ahli Nube di kawasan sekitar seperti CIMB dan Public Bank. Maklumat tepat telah kami di CIMB dimana rata – rata ahli – ahli dihalang dari buat kerja lebih masa "Ot". Isu ini diperjelaskan lebih lanjut dan kami ambil perhatian atas peneranganya, maka kami berhajat untuk bertemu dengan pengurusan CIMB ini tidak lama lagi. Namun, kami terpaksa menunda isu untuk ditanyakan kerana pengurus berkaitan bercuti.

image

Dalam hal lain pula di Public Bank, kami dimaklumkan pengurus bahawa ada antara ahli – ahli "datang lewat" ke tempat kerja.
Ia mengejutkan kami yang datang ke cawangan ini dan terus sahaja kami bertanya dakwaan kepada Irc.

image

Jawapan yang didengar Irc dibidas dan dinafikan oleh Irc kerana cerita itu hanya direka-reka oleh pengurusnya supaya kenyataan itu diperbesar – besarkan dan diputar belitkan untuk mengalih pandangan kami yang hadir ke banknya.

Laporan GGIT untuk Nube

Tiada ulasan:

Catat Ulasan