Sabtu, 2 Februari 2013

07 di hutan melintang - Google Blog Search

07 di hutan melintang - Google Blog Search


NORZAILINA&#39;s PONDERINGS: Demo Masakan <b>di Hutan Melintang</b>

Posted: 06 Nov 2012 10:53 PM PST

Atas jemputan En Sharif Apen dari Majlis Buku Kebangsaan Malaysia (MBKM) dengan kerjasama SMK Hutan Melintang dan Grup Buku Karangkraf, saya telah mengadakan Demo Masakan pada pagi Ahad, 04 November 2012 yang lalu. 

Selama hampir 2 jam saya berkongsi pengalaman dan dua resipi bersama para hadirin. Mereka yang datang sungguh mesra dan kami sempat berbual tentang banyak perkara. Harapan saya semoga mereka manfaatkan resipi yang saya tunjukkan untuk dihidangkan kepada keluarga, sanak saudara dan sahabat handai. Terima kasih jua pada mereka yang membeli buku-buku masakan dan novel saya di gerai GBK yang dikendalikan oleh Annas dan Kiki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan