Ahad, 19 Jun 2011

07 di beruas - Google Blog Search

07 di beruas - Google Blog Search


Marina Island | Remember When

Posted: 13 Jun 2011 06:38 AM PDT

bismIllah...

Weekend baru ni aku balik Beruas. My bestfriend (yang juga pengapit masa aku kahwin dulu), Nyda pun ada datang melawat since dia ada meeting kat Ipoh. So jenjalan sikit le mane yang sempat...

Nyda melawat rumah di Beruas then ke Lumut jugak cos aku nak tunjuk rumahku di Lumut. Nanti nak jenjalan leh la singgah kan... senang... hehehe... Pastu kitorang pergi Marina Island.

Aku sendiri tak pernah melepak kat gigi pantai Marina Island yang kitorang pergi last week. Padahal aku kerja kat situ!! kahkahkah... Almaklum, pekerja yang berdedikasi kan, pergi ofis je... mane de masa nak jenjalan sangat... Heh.

No wonder la ramai orang datang bawak family petang-petang... Memang best... Pemandangan lawa, angin laut sepoi-sepoi... memang syok ar... aku je yang baru tau. Pasni petang-petang for SURE I want to take Razin out for a stroll there after work :D

Jom layan gambo...

Musim orang kahwin cos cuti sekolah...
weekend plak tu... so anda akan nampak pemandangan pengantin-pengantin ber'outdoor' di Marina Island ni... Memang cun la scenery dia petang-petang...
Yang belakang aku tu baru 1 couple...

Me and Nyda.
Hopefully I'll see u again this weekend in Bachok?
:D

Tu je...

Nak citer banyak lagi benda tapi tak larat nak menaip. Ngantok.

Salam...


alhamdulIllah...

www.tips-fb.com Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan