Ahad, 19 Jun 2011

07 di pangkor - Google Blog Search

07 di pangkor - Google Blog Search


belog bena: honeymoon <b>di PANGKOR</b> or MELAKA ye ?

Posted: 13 Jun 2011 12:19 PM PDT

Assalamualaikum ;)

* selipar kiut di opis ku *

eeeeeeeeeeeeeeeeee ~ eeeeeeeeeeeeeeeeeee ~ macam tak sabar ! cuti untuk TIGA hari dah approved oleh bosh aku ! hadddoiiii ini time aku suke puinnnnnnn * gaya johan sikittt . hahahaha * dup dap dup dap gak time nak mintak cuti . sekali bos kasi . ni sayang bos nih . haddoiiiiii ;)

duapuluhharibulan adik aku MILAN , akan sambung belajar di maktab perguruan ilmu khas di cheras . dia dapat course English . wahhhh jadi cikgu BI adik bongsu aku nih . dah boleh start panggil cikgu lah budak nih . hehehe . cikgu milan , cikgu milan , CIKGU MILAN !! hahahaha ;)

lepas hantar milan , maybe abah nak ajak pergi pangkor . tempat abah kerja dekat sana ! haddoiiiiiii . lagi lah hepi ! kalo tak jadi pergi PANGKOR maybe akan pergi MELAKA . rumah abang sulong aku . nak pergi hamik anak buah aku dak ais tuh ha . bukan maen mengamuk nak balik rumah tok ma dia ;)

tunggu dan lihat . kalo pergi PANGKOR akan terpampang lah gambar kiut miut aku di pangkor . HAHAHAHA ;) kalo aku pergi MELAKA . sah2 gamba anak buah aku yang kiut miut macam aku tuh terpampang . HAHAHAHA ;) gile tak sabar nak cuti ! dah lame tak menikmati cuti . yahooooooooo !

cop cop ! korang doakan aku pergi PANGKOR tau . sebab nak pergi sangat dekat situuuuuuu . HAHAHA ;) so memang tak sabar nak pergi HONEYMOON . * gilerrrrrrrrr * -.-'

ehem : dah nak dekat puasa kan kan ? korang dah ganti puasa belum haaaaa ? hohoho ;)

ehem ehem : ujian bertulis hari tuh untuk kerja dekat situ banyak yang kelakar sebab aku tak boleh jawab ! HAHAHAHA ;)

ok tata ;)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan