Rabu, 29 Jun 2011

07 di beruas - Google Blog Search

07 di beruas - Google Blog Search


Aiii...NAK BERCERITA JE .. : ): Dimanakah Anynomous Aku Menghilang?

Posted: 24 Jun 2011 10:21 PM PDT

Assalamualaikum....dan selamat sejahtera...

Dalam dok sibuk- sibuk sejak kebelakangan ini...teringat plak aku pada rakan pengkomen aku si 'anynomous'....hehe...dah lama tak nampak di komen dalam mana-mana entry sejak 3-4 bulan kebelakangan ni....kemana di yer..... siapa anynomous tu....?

Beliau adalah rakan sekelas aku masa di Sekolah Menengah di Beruas dulu....sekarang duduk kat Miri...kalau rakan sekolah sedang baca entri ni...kemungkinan besar mereka tahu siapakah yang maksudkan itu....

Kenapa terkesan sangat dengan kehilangan  si 'anynomous' ku ini...hehehe....panjang cerita nya....makanya kalau di cerita kan....mungkin ambil masa setahun dua....itu pun tak siap-siap ceritanya....hehehe.....tak de la....si 'anynomous' aku ni adalah antara yang memberi sokongan dalam memanjangkan hayat blog ibusumaiyah.....

walaupun beliau guna nick sebagai  'anynomous'  tapi aku kenal siapa dia...kenkadang beliau guna nama sekolah kami....tu mungkin sebab dia tgh update blog sekolah kot....kihkihkih...jgn mare....

apa pun....silalah kembali yer.....tapi...mungkin juga anak-anak sedang exam...tu yang beliau bz sikit tu.....;)...atau mungkin beliau selalu baca blog ibusumaiyah...tapi tak berkesempatan tuk tegur sapa di sini....

apa pun....(lagi)...SELAMAT MAJU JAYA UNTUK  si 'anynomous' KU ITU....hehehe.....jgn lupa komen di sini naaaa.....

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan