Sabtu, 30 Julai 2011

07 di pangkor - Google Blog Search

07 di pangkor - Google Blog Search


Kaum asing semakin ramai menjadi nelayan <b>di</b> Pulau <b>Pangkor</b> | Aduan <b>...</b>

Posted: 11 Jul 2011 04:51 AM PDT

Saya ingin meluahkan rase kecewa pada sesetgah pihak yang ambil sambil lewa hal ini. Di tempat saya di Pulau Pangkor, Perak kaum asing semakin ramai berkeja sebagai nelayan. Ini meyebatkan orang temptan tiada kerja.

Saya merasa tdak adil kerana phak tertntu tidak ambil tindakan tentang hal ini. Minyak subsidi disapu. Padahal miyak subsidi untuk rayat Malaysia.

Di tempat saya sekarang ramai yang megangur tiada kerja kerana pegambilan nelayan asing semkin berluasa. Kebayakan perkeja asing di sini hanya memakai pasport melancong bukannya pasport berkeja.

Saya merayu agar pihak tuan dapat mengmbil tindakan secepat yang mungkin kerana nanti Pulau Pangkor akan bertukar nama ke Pulau Asing. Sekian, terima kasih.

By: mohd riduan b mohd hadir

Aduan yang berkaitan:

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan