Sabtu, 23 Julai 2011

07 di tanjung rambutan - Google Blog Search

07 di tanjung rambutan - Google Blog Search


ilusirealti: <b>tanjung rambutan</b> aman damai

Posted: 19 Jul 2011 10:19 AM PDT

namun ku sedar kasih di mana ku berdiri, di balik cinta yg gelap, aku masih sendiri.
sungguh aku sedar betapa hebatnya cinta mu itu yg menyakitkn
ku sendri kasih di lautan cintaku beralun ombak melanda namun aku berdiam..
masih aku sayang cuba pertahankan suratan yg menyakitkan hati ini..
kerna ku mencintaimu........
slot drama tv3, "SIJUNDAI", petikan lirik lagu SURATAN yg menyakitkan::
aku betol2 di bawak masuk ke dalam cerita tu. kejam nya seorang perempuan hanya kerna menyayangi dan mencintai lelaki..
tp nama pon suratan.. ketentuan..
berharap aku kuat dan tidak akan mereng if benda cam ni jadi.. aku memang tak kuat.. tp aku kena kuatkn mental.. If not.. aku bakal menghuni hospital tanjung rambutan. eh! neway sana aman damai, hijau jek pemandangan.. tenang!
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan