Sabtu, 29 September 2012

07 di ipoh - Google Blog Search

07 di ipoh - Google Blog Search


Peraduan Foto Nikon <b>Di Ipoh</b> | MyNewsHub

Posted: 11 Sep 2012 11:41 PM PDT

KUALA LUMPUR – Kelab Nikon Malaysia telah mengadakan pertandingan foto khas buat ahli kelabnya di Ipoh, Perak baru-baru ini.

Ia bertujuan bagi mendekatkan lagi ahli kelab itu supaya mereka dapat mengenali di antara satu sama lain dengan lebih rapat lagi.

Pengurus Nikon Centre Kuala Lumpur, Alex Moh berkata, acara ini dilakukan pada setiap tahun untuk memberi ruang kepada ahli baru dan lama berkongsi idea dan pendapat masing-masing mengenai bidang fotografi.

'Pada pertandingan kali ini mereka akan tiga ahli akan di satukan dalam satu kumpulan dan mereka akan diberikan 35 soalan.

'Setiap jawapan perlulah diberi dalam bentuk gambar yang diambil di sepanjang perjalanan mereka menuju ke Padang Ipoh,' kata Alex menerusi kenyataan yang dikeluarkan, di sini, hari ini.

Katanya, setiap ahli yang terbabit di dalam peraduan ini akan diberikan t-shirt Kelab Nikon dan beberapa barangan termasuk makan tengah hari.

Tambahnya, pertandingan ini juga akan membuatkan mereka sebagai pengguna Nikon berasa dihargai.

Sementara itu, peraduan ini telah di lancarkan sejak July 2011 lagi dan ia telah mempunyai kira-kira 18,000 ahli dari seluruh Malaysia.

Selain peraduan seperti ini, banyak lagi program yang telah dilakukan mereka seperti mengadakan pameran foto, membuat galeri gambar, bengkel, forum dan sebagainya.

Bagi pengguna Nikon yang masih belum menjadi ahli, anda boleh ke www.nikonclub.com.my untuk mendaftar secara percuma.

Segala maklumat mengenai aktivit kelab berkenaan juga boleh di dapati di laman web berkenaan.

Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

Kongsikan Gambar Raya Anda dan Menang

Peraduan Foto Meriahnya Raya!

Jika Saya Perdana Menteri......

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan