Sabtu, 4 Februari 2012

07 di pantai remis - Google Blog Search

07 di pantai remis - Google Blog Search


My diary: Lunch <b>di Pantai Remis</b>

Posted: 31 Dec 2011 11:59 PM PST

    Dalam perjalanan dari kampung biniku, kami sekeluarga singgah di Pantai Remis utk makan tghari (mkn lewat petang). Kami pilih restoran ni memandangkan x ramai orang & berdekatan ngan pantai. Angin sepoi² bahasa yg syahdu. Tenang sungguh.
     Tapi tenang rupanya x sepanjang mana. Setelah makan bini aku offer biar dia yg belanja lalu dia minta bil. Datang sorang remaja bagi bil yg berharga RM34. Terkezut beruk aku, mkn utk 2 org harga semahal itu ke?
Lauk pun x byk mana, daging masak merah, sup tom yam, 3 ketul ikan bakar yg KeciK & kerang bakar semangkuk serta dua air laici. Itu pun harga mcm itu ka?
Bini aku x puas ati, dia pergi tanya kat kaunter, pastu dikatanya salah kira iaitu RM27. Pastu dia kira balik harga RM34 tu juga. Alamak.. Memang restoran seafood standard harga mcm ni ke? Bini aku minta tulis bil utk tgk harga lauk pauk.

 Mungkin sebab ini x ramai pelanggan. Restoran satu lagi yg berderet sebelah sana ramai orang. Seketul ikan kecik tu RM3. 3 ketul da RM9. Kecik sgt, x rasa apa. Ikan apa, aku x ingat nnti refer balik. Lepas ni da tahu xkan pergi restoran ni lagi.
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan