Sabtu, 4 Februari 2012

07 di tapah - Google Blog Search

07 di tapah - Google Blog Search


Perkahwinan Bakri Zaliha <b>di Tapah</b> - digitaldarkart creative works

Posted: 04 Jan 2012 09:49 PM PST

Archives

Full content generated by Get Full RSS.

Senja <b>di Tapah</b>, Perak | Katakbiru RAW | experi-Mental

Posted: 27 Apr 2011 10:25 AM PDT

Senja di Tapah, Perak

"Perjalanan pulang dari Cameroon Highland"

Exif : Canon 550D, 1/125, ƒ/2.8, 17mm, ISO 100

Lokasi : Tapah, Perak (depan uitm)

Info : Perjalanan pulang dari Cameron Highland bersama geng Backpackers #tweetup , @afnie_roslan , @yashygsempoi , @abeannahl , @mohd_fakhri dan @PaanJr.

Full content generated by Get Full RSS.

Kanak-kanak orang asli terbunuh dalam kemalangan <b>di Tapah</b> <b>...</b>

Posted: 29 Jan 2012 09:55 PM PST

IPOH - Seorang kanak-kanaK Orang Asli berumur 12 tahun terbunuh dalam kemalangan di Km48, Jalan Ipoh-Kuala Lumpur berhampiran Tapah, Ahad.
Motosikal yang ditunggang Jesez Kial a/l Pandak dikatakan bergesel dengan sebuah kereta di hadapannya, menyebabkan dia terjatuh di atas jalan sebelum dirempuh sebuah kereta dari belakang.
Menurut Pemangku Ketua Polis Trafik Negeri, DSP Mohamad Roy Hashim, mangsa dari Kampung Batu Berangkai, Kampar meninggal di tempat kejadian yang berlaku kira-kira 6.45 pagi.
Beliau berkata mangsa dalam perjalanan dari rumahnya untuk ke pekan Tapah.
Dalam satu lagi nahas kira-kira 3.50 petang semalam, seorang warga emas Hwang Huai Hoi, 74, terbunuh selepas kereta yang dipandunya hilang kawalan dan terbabas ke kiri jalan di Jalan Muzium, pekan Taiping.
Sementara itu seorang pemuda G. Munesh Paran, 24, turut terbunuh selepas kereta yang dipandunya bertembung dengan sebuah treler di Jalan Batu 7, Sitiawan pada pukul 9.30 malam.
Seorang penunggang motosikal Andrew Tan Swee Choong, 32, juga terbunuh apabila motosikalnya terbabas ketika melalui selekoh di Km337, Jalan Gerik-Jeli pada pukul 11 pagi, Ahad.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan