Sabtu, 24 Mac 2012

07 di jelapang - Google Blog Search

07 di jelapang - Google Blog Search


gOSsIp RaKyaT: PANAS: Kedah akan Jadi Negeri <b>Jelapang</b> BABI??

Posted: 15 Mar 2012 06:30 AM PDT


Semakin hari semakin gila dan sewel PAS memerintah negeri Kedah. Janji pada PRU-12 sampai la ni tidak diTUNAIkan. Alasan yang diberikan baru memerintah, boleh diterima pakai ker?? Pada GR TIDAK sama sekali. Kalau tak manakan boleh tabur JANJI sana sini sebelum PRU-12 dulu. Di sini GR tidak mau kupas tentang manifesto PAS pada PRU-12, tapi ada maklumat yang lebih panas dari negeri yang terkenal dengan Jelapang Padi ini.

Terkini, GR difahamkan dari maklumat dalam PAS Kedah bahawa mereka akan menjadikan negeri Kedah dengan jolokan nama "Jelapang Babi".. Di mana Kerajaan Negeri Kedah telah meluluskan projek baru yakni kandang memproses daging BABI secara besar-besaran di Kedah. Di kandang tersebut mereka akan menggunakan kaedah moden. Moden yang macam mana?? Siap ada penghawa dingin (aircond) tau dalam kandang tersebut. Wahhhh...dahsyat tu!! BABI tido dalam aircond tu...


Nampaknya Menteri Besar Kedah, Azizan menerima tekanan daripada DAP dalam Pakatan Rakyat agar meluluskan projek ladang penternakan babi secara moden dan besar-besaran yang mungkin ladang ternakan terbesar di Malaysia dan juga ASEAN.

Tahniah kepada kerajaan Kedah Pas di bawah kepimpinan Azizan yang hanya menjadi pak turut kepada tekanan DAP dan membabilisasikan ternakan di Kedah.

Baca juga di Klik Sini dan Klik Di sini

GR kata: Sedih dengan Kedah sekarang, negeri yang banyak melahirkan ulama' tapi 'digadaikan' begitu saja demi kepentingan peribadi pemimpin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan