Ahad, 8 April 2012

07 di manjung - Google Blog Search

07 di manjung - Google Blog Search


Fooyooo: Manjungmari miliki rumah berkembar <b>di Manjung</b>.

Posted: 02 Apr 2012 11:07 PM PDT

Sebelum ini TM pernah dedahkan identiti MM dengan beberapa cerita tak sedap didengar berkaitan Ostad Kopiah kita ni. Tidak dinafikan bahawa terdapat rasa tidak puas hati dipihak Mat Desa aka Manjung Mari sebab identiti dan keburukan dia terdedah, terutama Pak Haji Imran. Apa tidaknya, rahsia ORANG KANAN dia untuk burukkan imej Kerajaan Negeri Perak dan TLDM telah terbongkar. Berbagai kritikan diberikan terhadap TM.

Namun demikian sebagai blogger yang berwibawa, TM tidak pernah gentar dan hairan dengan semua itu. Kali ni TM nak ajak pembaca untuk sama-sama renung kehidupan mewah Manjung Mari si Koperal Pencen. Ini baru keadaan luar rumah, belum lagi dalam rumah. So kali ini terbuktilah dakwaan bekas Pegawai Si Mat Desa ni adalah benar….renung-renungkanlah….

Kalau teringin nak lihat sendiri, ini ialah alamat dan gambar rumah dia: No 78-79, SM 5A/26, Taman Fasa 2D, 32040 Seri Manjung, Perak

No kenderaan ialah: Nissan Ad Resort-BEK 4908 dan Datsun 120Y-AAA 3738 (Disahkan oleh kawan rapat beliau bahawa dia bayar beribu RM untuk dapatkan kereta buruk ni sebab nak kan no AAA 3738). Pemilik asal ialah seorang cina. Hebat..memang hebat Mat Desa ni kalau bab telan duit.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan