Ahad, 29 April 2012

07 di trolak - Google Blog Search

07 di trolak - Google Blog Search


Tertulis Untukku..: hari2 terakhir <b>di Trolak</b>..

Posted: 03 Mar 2012 08:42 AM PST


salam.. :)

cemburu jugak tengok orang lain. biasala tu,.. tapi berbalik pada kata2 yang aku pegang. semue yg terjadi ade hikmahnye, semua yang berlaku itu adalah terbaik yang Allah rancangkan untuk kite. so x jadi sedih lame2 sgt..

esok dah nak berangkat. pagi tadi repair kerete. tukar tayar. tayar da teruk sangat2. tayar belakang da sampai nampak dawai die. nasib baik sempat perasan.. kalau tak memang meletup tgh jalan la esok. sebelum ni mmg tak perasan. sebabnye bahagian yang botak teruk du belah dalam. tayar belakang plak tu. ni sebab alignment la.. sebab tu botak sebelah je. dah tukar 2 tayar. alignment n tukar 'arm'. total sume RM550. sabar je la. asal ade duit lebih sikit, mesti kene pkai kat krete dulu. ingat tahun ni jadi la beli android ke, tablet ke.. wuu.. sedey. so,moral of the story..before you planning to buy a car, you better buy a good handphone for yourself first. coz after u already hve a car, u cant afford that phone anymore. even its only below 1K. huhu..

'banyak yang aku ingin lakukan bile jumpe kamu.. banyak yang ingin aku ceritekan. tapi...aku jadi kelu. nak pandang mate kamu lame2 pun aku tak mampu..'

'eh, xbuang kulit udang tu?'
'kat kulit udang tu la ade protein.. hehe. saje..malas'
~dlm hati aku kate.. knape tak bagi ira ,ira nak buatkan..

'nak udang ira tak?'
~dlm hati..please la kate nak.. ira nak suapkan..

'bile jumpe mmg rase nak peluk je.haha..!'
~tapi dalam hati.. ira xmampu.. bukan ira punye..

Tiada ulasan:

Catat Komen