Rabu, 23 Mei 2012

07 di behrang - Google Blog Search

07 di behrang - Google Blog Search


Cetusan Minda & Hati: .: Saya geram dengan kerani <b>Behrang</b> 2020 <b>...</b>

Posted: 10 May 2012 05:36 PM PDT


Sebab, dia suka lepas tangan. Aduan pembeli selalu diletak tepi. Selalu menipu, cakap belit-belit. Nama dia saya tak tahu. tapi saya panggil dia AS. memang macam Amerika Syarikat.

Tak pandai ambil hati customer, memang amat menjengkelkan. Dia telah buat saya pandang Behrang 2020 sebagai pemaju penipu.. putar belit. As ni suka salahkan orang lain. Salah mulut dia yang janji itu ini masa saya nak beli rumah dengan dia dulu, pastu dia salahkan lawyer pulak. Adakala dia salahkan majikan dia jugak. Yang jadi mangsa saper?? haa...saya lah.

Jadi, kalau anda nak beli rumah di Behrang 2020, hati-hati dengan kerani perempuan nih.

Apa-apa pun, saya gembira kerana akhirnya dapat saya berurusan dengan kerani lain yang nama dia Jumiati, yang jauh lebih bijak dari pada si As ni. Jumiati telah buat saya faham situasi yang berlaku. Cakap direct je.

Saya juga geram dengan kerani lawyer A.M Ong, yang saya panggil Kak Adibah. Dia nih, selalu taknak dengar cakap saya. Saya baru cakap sikit, dia dah panjang lebar dah cakap part dia. Akhirnya, nasib baik ada Miss Fok (kerani lawyer juga) yang telah menyelamatkan emosi saya, dan membuat saya faham semua situasi sebenar. Yang paling menjengkelkan, lawyernya sendiri, Cik Ong tuh, langsung tak pernah nampak batang hidung. menyampah kan?

Kesimpulan:

Nak beli rumah di Behrang 2020??? Fikir masak-masak. Selamat membeli.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan